Liberális húsvét: Puzsér rátámadt Dopeman húgára és édesanyjára

Liberális húsvét: Puzsér rátámadt Dopeman húgára és édesanyjára

Az ember azt gondolná, hogy nem kell újra és újra Puzsérral foglalkoznia…

 és legalább húsvétkor lehet egy kis nyugalma, amelyet a családjának szentelhet. De úgy tűnik, a kórtermi lidércek sajátja, hogy sem ünnepre, sem Istenre, sem emberre nincsenek tekintettel. Bármikor képesek felordítani a rivotrilos üveg aljáról, hogy aztán a folyosókon, meg az utcákon szemet lesütve, testüket összehúzva, magukat árnyéknak álcázva próbáljanak túlélni.

A Spirit FM alkalmazottja ezúttal – és nem először – rappelésre adta a fejét. Önmagában ez még akkor is bocsánatos bűn, ha technikáját tekintve úgy rappel, ahogy könyvet ír.

Dopeman korábban egy pár soros rapvlogban válaszolt Puzsér beszólogatásaira. Erre válaszul a kritikus húsvétvasárnap egy pre-underground stílusú rapdalt tett közzé a hivatalos YouTube-csatornáján Pityinger Lászlónak címezve, majd a publikálás után kikapcsolta a telefonját. (Igen, arról a Dopemanről van szó, akiről hetente kétszer elmondja, hogy senkit sem érdekel, de heti négy műsort, és két előadást készít róla.)

A zenei alap egy tipikus 20-as évekbeli FL Studio puzzle, aminek csalamádé utóíze van. Önmagában nem nevezhető rossznak, az a kategória, amit tízezerért, vagy 2 grammért szoktak mérni. A masterről annyit, hogy az avatatlan fülű hallgató is a második dobnál levágja, hogy Bronx helyett Gazdagréten keverték. A szövegvilág agresszívnek kívánkozó és közhelyes, tele kommentekből, meg más előadóktól lopott sorokkal, de ez a szerző szempontjából műfaji sajátosságként is értelmezhető. A flow hol akadozik, hol kapkodós, mint egy szalonspicces nagybácsi asztali keménykedése két Jäger után, amit ha egy lila locsoló öltönnyel párosítottak volna vizuálisan, még aktuálissá is tehette volna a produktumot. Pozitívumként említeném a dal hosszát, ami 2 perc 12 másodperc. Ha hosszabb lenne, akkor súlyosabb bűnként kellene értékelni.

A cigányozást, az interneten való keménykedést, a szavakban leírt, de a gyakorlatban nem jellemző szexuális túlfűtöttséget, a kazettaégetést, a más férfiak megerőszakolásáról és azok péniszméretéről való elmélkedést betudhatjuk annak, hogy a szerző liberális. A lényegi üzenet nagyjából három dolog körül forog:

Nem műfajidegen, sőt, kifejezetten szórakoztató része a rapnek, hogy a személyeskedés is központi szerepet kap egy-egy csatározás közepette, azonban a másik anyjának megb*szásáról rappelést általában kinövik a srácok az első szexuális együttlétük után, de legkésőbb húsz, huszonegynéhány éves korukra. Teljesen más képet kapunk, ha figyelembe vesszük, hogy a szerző arra veri a mellét, amióta csak bekerült a Csillag Születikbe, hogy ő a magaskultúra képviselője és őrkutyája. Hiszen ha ez igaz, akkor most ehhez mérten kellett volna megmutatnia a rátermettségét a metaforák mesteri alkalmazásával és kifinomult használatával. Ehelyett verbális értelemben berontott húsvétvasárnap a habzó, mosdatlan szájával a Pityinger család nappalijába és az asztal közepére köpött.

Történelmi referenciák sora igazolja, hogy az önértékelési zavaros, férfiasságában megalázott, boldogtalan emberek akkor igazán veszélyesek, ha követőkre találnak. Egy férfinak nem kell elmagyarázni, hogy az ünnep és a család szent, mert tisztában van vele. Ha mocskolódni akar, akkor sem húsvétkor teszi, amikor a család egy asztalnál ül, és örülnek egymásnak és az ünnep adta szentségnek. Természetesen egy férfinak azt sem kell elmagyarázni, hogy nincs az az apropó, amikor egy hetvenéves özvegyasszony megb*szásával próbálok a követőim szemében tökösnek tűnni, és egy beteg lányt sem veszek a számra, akkor sem, ha a bátyját történetesen nem kedvelem. Ez az ember azért nem érti mindezt, mert mára már rég nem férfi. Talán Pottyondy Edina tehet mindenről. Nem tudni, de a dolgok ebbe az irányba mutatnak.

Ha valaki visszanéz egy korabeli Hír TV-s Szabadfogást, ott Puzsér még egy teljesen más ember látszatát kelti, teljesen más gondolatokkal. Az, hogy később ő lett az első magyar, akit egy nyitott kapcsolatban is meg tudtak csalni, sokban hozzájárulhatott a mostani állapotához. Szinte látom magam előtt, ahogy ott ül a farkasréti ravatalozóra néző ablaka előtt egy halom kedélyjavító és egyéb szarság társaságában, se családja, se gyereke: feleségét más szereti, a gyerekét más neveli. És ez még lehetne arra is indok, hogy az ember együttérezzen vele. De ő nem szembenéz mindazzal a kudarccal, amit férfiként a magáénak tudhat, hanem kóros kompenzálásba kezd, és bizonygatja a követőinek, hogy ő bárkit meg tud b*szni. Legyen az akár egy özvegyasszony is, noha ezen kötelességet olybá tűnik, felesége felé nemigen gyakorolta.

A szekta! Egy jóérzésű ember sem akadt köztük, aki szólt volna, hogy ez nem csak szörnyen gáz, de minden határt eltöröl, amitől ember az ember. Persze ehhez az is kell, hogy Puzsér és a követői ugyanazok. Nincs köztük semmi különbség. Ezek ugyanazok. Ezek gondolják azt, hogy egy ragadozó efebofil menti meg a gyerekeket, az európai értékeket a banderista nácik, az ellenzéket meg egy sértett vamzer. Ezek hordanak vicces Star Wars-pólókat, ezek pakolják a röhögő fejeket a posztokra, ezek leskelődnek be éjszaka az ablakokon zsebhokizva, ezek pontoznak le mindent az IMDb-n, és ezek cigányoznak álneveken a fórumokon idestova 20–25 éve. A kettyós vezetőjük csak manifesztálja az ő elvárásaikat és kommentjeiket.

Hírdetés

Jól nyomon követhető, hogy a főpolgármesteri felsülés volt a vízválasztó. Puzsér első alkalommal a főpolgármesteri jelöltsége idején kívánta hatalommá konvertálni a lájkokat. Ezen próbálkozása úgy sikerült, ahogy. Csúnyább vereséget szenvedett, mint Fekete-Győr az előválasztáson. (A jelenségről korábban részletesebben is írtam, ide kattintva elérhető.) Szóval ott állt Puzsi egy végigdízelezett kampány végén a lúzer pozícióban és eldöntötte: ha nem megy erővel, majd megy ésszel. Eddig azonban utóbbi sem látszik igazoltnak, hiszen hiába repül rá sorra a lájkversenyben jól teljesítőkre, majd hiába szúrja őket rendre hátba, valahogy egyik favoritja sem fut be akkora karriert, hogy aztán majd a támogatásért cserébe hatalommal tudja őt felruházni.

Ismert, hogy előbb Jakabot istenítette, majd döfte hátba, később MZP mögé állt be ánuszközelbe, hogy aztán Thaiföldön veressen, míg a szerencsétlen MZP a gyerekeivel viseli a kudarcot a színpadon, most pedig Magyar Péter által próbál bekígyózni valahogy. Utóbbival olyan elmélyült kapcsolatba kerültek, hogy Puzsér előbb nyilvános szerelmes levelet írt MP-nek, amire a budai vamzer szívet posztolt az őt a liberális szalonokba a hátán cipelő, felpüffedt arcú kettyós Spirit FM-fémjelnek.

Itt jegyezném meg, hogy a mostani után pláne nem szeretném áldozati pózban vergődve látni Puzsért, hiszen mostanra hétről hétre törli el az emberi normákat, és ezeket hol a Spirit FM-en teszi, hol azon kívül, de a Spirit FM reklámarcaként a valószínűleg a Szentlélekről elnevezett, keresztény tulajdonosi körbe tartozó rádió megértő elnézése mellett:

A fogyatékkal élőkön való gúnyolódás egyébként családi vonás lehet Puzséréknél, hiszen Pottyondy “Gyermekvédő” Edina is büszkélkedhet hasonlóval. Mondjuk hívták is azonnal, hogy igazoljon a Spirit FM-hez, de végül meghiúsult az igazoltatás, noha pontosan oda való.

Puzsér saját bevallása szerint nagyjából 2010 eleje óta szenved neurózisban, aminek tünetei közé tartoznak a szorongás, depresszió, mentális zavarodottság, megszállottság, skizoid izoláció is. Korábban is elmondtam, de újra megismételem: betegségen nem gúnyolódunk! Viszont egy egészséges társadalomban a betegeket gyógyítani szokták és nem követni. Ha lenne bárki, aki tényleg szereti ezt az embert, akkor most nem Dopemannel, hanem a gondozójával vitatkozna.

És nem, nem azért gondolom, hogy kórtermi eset, mert zsíros és ápolatlan, hiszen ez valamiért a magukat nagyon okosnak tartó emberek sajátossága, hanem azért, mert az utóbbi időben önmaga értékrendjének is rendszeresen ellentmond. Ha csak egy példát kellene mondanom, akkor semmiképp sem azt hoznám fel, hogy korábban Németh Sándort Antikrisztusnak nevezte, most pedig Főnöknek, hanem azt, hogy, amikor Majka feldobta Curtist, hosszú, félórás posztban ítélte azt el, most pedig pár adással ezelőtt azzal futatta magát, hogy vannak olyan barátai (nem merte őket dílereinek nevezni), akik tudják, hogy Curtis visszaesett. Sőt, nemcsak megbékült a vamzerekkel, de a fővamzert, ahogy korábban is említettem, kacsamamának választotta, amit ő és szektája kiscsibékként követnek.

Frissítés: időközben nem csak a telefonját kapcsolta ki Puzsér Róbert, de lemondták a heti “Apu” rendezvényüket is fáradtságra hivatkozva. 

Frissítés 2: időközben előkerült Puzsér és saját oldalán kezdett magyarázkodni, hogy azért támadott meg egy özvegyet és a beteg lányát, mert korábban Dopeman úgy fogalmazott, hogy Pottyondy Edina lepipálta. Úgy tűnik nem csak az írással, az értelmezéssel is gondjai lehetnek a kritikus úrnak, hiszen a “lepipált” azt jelenti, hogy a feleséget már többen nézik, mint a felszarvazott férjet. 

Frissítés 3: Puzsér magyarázkodó posztja alatt minden harmadik puzsérista cigányozásba fordult át, ami azért érdekes, mert egyrészt Dopeman nem cigány, másrészt a Mi Hazánkhoz köthető platformokon csak minden nyolcadik kommentelő teszi ezt. 

Frissítés 4: a 24 órával ezelőtt még gengszter rapper pózban tetszelgő Puzsér de facto online feljelentést tett közzé Dopemanról, aki fenyegeti. A követői közül többen – akik 24 órával ezelőtt még a gengszter kultúra hirdetői voltak – arra bíztatják a kritikust, hogy jelentse fel de jure is Dopemant

Frissítés 5: Puzsér társa, Fam, elérhetetlenné tette – remélhetőleg csak átmenetileg – a Facebook oldalát. 

Frissítés 6: megjelent a Hamvas Béla Olvasói Kör egyik oszlopos tagja, Déry Pál, aki közérthetőbb változatban is előadta a mesterétől tanultakat. Ide kattintva tekintheti meg, inkább nem idéznénk. 

Ábrahám Róbert – www.pestisracok.hu


Forrás:flagmagazin.hu
Tovább a cikkre »