Anya-lánya program a nagycsaládosoknál – Minőségi együtt töltött idő

A Kárpátaljai Magyar Nagycsaládosok Egyesülete (KMNE) június 11-én szervezte meg az immáron hagyományos anya-lánya programot. Az eseményről Szilágyi Gabriella, a KMNE alelnöke számolt be.

Nagy szervezés előzte meg az utazásunkat. Kényelmes elhelyezkedés, búcsúzkodás az apukáktól és elindultunk. A gyönyörű Kárpátokon átutazva, nézelődve hamarosan Truszkavecre érkeztünk, röpke 3 óra alatt.

Legelőször a Terráriumba látogattunk. A gyerekek kicsit félve, mégis izgatottan nézték az óriáskígyókat, teknősöket, szurikátákat, halakat, kaméleonokat és még sok más állatot. Az esőerdő hátterével szívesen fotózkodtunk úgy anyukák, mint gyerekek.

De a legnagyobb szenzációt a delfinek jelentették. Amikor megjelentek táncolva-ugrálva a vízen, szerintem minden néző legszívesebben velük mozgott volna. Megállás nélkül tapsoltunk, ujjongtunk és gyönyörködtünk a delfin család bemutató játékában. Fénykép, videó nélkül senki nem tért haza.

Hírdetés

A nagy meleg ellenére még a közelben lévő Limpopo állatparkot is végig jártuk. Itt is különféle egzotikus állatokkal találkoztunk. Fáradtan ugyan, de lelkesedéssel járkáltunk, ismerkedtünk az állatokkal. Estére értünk a Lviv hotelbe, ahol szép környezetben szeretettel fogadtak bennünket, majd egy finom vacsora után megpihenhettünk.

Másnap Lemberg óvárosi épületeit csodáltuk meg, nagyon élveztük a nagyvárosi hangulatot, a teraszos kiülőket.

Rövid városnézés után a lembergi aquaparkba indultunk. Itt is minden volt, amire a gyermek vágyik. A lubickolás, a nagy csúzdák mellett az animátorokkal is szívesen táncoltak a gyerekek a vízben.

Azt gondolom, hogy álmunkban sem gondolhattunk volna jobb kirándulásra. Egy anya és gyermeke között szoros kapcsolat úgy alakulhat ki, ha minőségi időt töltünk együtt.

Egyetlen probléma, hogy csupán egy gyermekünkkel élhettük ezt most át. De bízunk a jövőben, hogy még lesz lehetőség a többi gyermekkel is átélni ezeket a csodás élményeket.