Köves Slomóék szektásai világszerte fütyülnek a karanténra, aminek elsősorban ők isszák meg a levét. Netán a gojok világméretű összeesküvése van a háttérben?
Szögezzük le rögtön az elején, hogy a zsidók tökéletesek. Jahve kifinomult ízlését dicséri, hogy éppen őket választotta kedvenceinek. A tökéletességük egy empirikusan bizonyított, következésképpen kritizálhatatlan tudományos tény (módszertanilag ez a judaeo-empirio-sine-kriticizmus).
Minden ezzel ellentétes vélemény antiszemita összeesküvés-elmélet az ostoba, barbár és rosszindulatú gojok részéről, akik viszont a történelem folyamán bármiféle idő- és térbeli, fizikai és metafizikai korlát nélkül, úton-útfélen és lépten-nyomon, mániás megszállottsággal és szadista kéjjel esküdöztek össze (a teljesség igénye nélkül):
– abból a célból, hogy alaptalan, tudománytalan és nevetséges koholmányokat terjesszenek Jahve választottjairól. Pusztán szórakozásból, l’art pour l’art, meg azért is, mert irigyelték intellektuális, esztétikai és higiéniai felsőbbrendűségüket, és véres verejtékkel megdolgozott, hallatlan nélkülözések árán összekuporgatott pénzecskéjükre fájt a foguk.
Ismétlem tehát: a zsidók hibátlanok, és egyik erősségük éppen a jogkövetés, a törvénytisztelet, a szabályok szigorú betartása. Különösen igaz ez a vallásos, ultraortodox alfajukra. Az ehhez tartozó díszpéldányoknak 613 micvót (isteni parancsolatot) kell betartaniuk a mindennapi életük során (az egyik például előírja, hogy a 8. napon körülmetélt fiúgyermek farkincájának vérzését a mohelnek szájjal kell csillapítania), tehát degenerációról degenerációra, lényegében a vérükbe ívódott ez a fajta magatartás, amelyet tudományosan diszgenikus lubavicsi predesztinációnak nevezünk.
(Korrekció: a fenti mém állításával ellentétben nem 25 ezer, hanem 35 ezer New York-i zsidó újszülött köszönheti élete első franciás élményét a csehszlovákiai születésű holokauszt-túlélőnek. Vö.: NYC, Orthodox Jews clash over oral circumcision rite, timesofisrael.com, 2015. 02. 22.)
Mielőtt néhány szemléletes példával illusztrálnám a vallásos zsidók tipikus magatartását a koronavírus-járvány idején, elrettentésül felidézek néhányat az abszurd koholmányok közül, amelyek azt próbálják bizonygatni, természetesen sikertelenül, hogy a zsidók valójában sohasem tartották magukra nézve kötelezőnek a gojok törvényeit, és noha évszázadok óta többségükben ez utóbbiak országaiban élnek, többnyire a nyakukon élősködve, valójában mindig is hónaljig benne volt a kezük a bűnözés különböző formáiban, sőt némelyiket gyakorlatilag monopolizálták is.
Már Cicero arról írt, hogy hordába verődve, hangos hőbörgésükkel gyakran megzavarták a római intézmények működését, sőt adott esetben bírósági tárgyalások lefolyását (Pro Flacco).
Henry Fielding (1707-1754) az első angol nyomozóhatóság megalapítójaként és bíróként szerzett tapasztalataira támaszkodva alaposan dokumentálta a zsidók vezető szerepét orgazdaként a lopott javak nemzetközi piacán.
A rablóból lett pandúrok híres-hírhedt francia archetípusa, Vidocq írta visszaemlékezéseiben: „A született tolvajok többsége zsidó vagy cigány, a szüleik által bátorítva, valahogyan már a bölcsőben művelik. Alig képesek használni a lábaikat, máris arra alkalmazzák a kezeiket, hogy rosszat tegyenek. Kis spártaiak ezek, akiknek reggeltől estig azt parancsolják a szüleik, hogy ne hagyjanak semmit veszni. A tehetségük eleve adott, követni fogják kasztjuk szokásos viselkedését, vezetőkben és leckékben nem fognak hiányt szenvedni…” (Mémoires de Vidocq: chef de la police de sûreté, jusqu’en 1827, 1829, 4. kötet, 72. old.)
Jellemző módon a világirodalom egyik legismertebb regényalakját, az angol kisfiúkat zsebtolvajlásra oktató Fagin nevű zsidó mesterbűnöző karakterét is valószínűleg létező személyről, egy Ikey Solomon nevű zsidó orgazdáról mintázta Charles Dickens a Twist Olivérben, akinek a bűnpere nagy port vert fel néhány évvel a könyv megírása előtt Angliában, és akivel az író interjút készített. Amikor 16 évvel később egy zsidó hetilap a rájuk jellemző hücpével kérdőre vonta, hogy miért ábrázolta zsidóként Fagint, Dickens azt válaszolta, hogy azért, mert „sajnos igaz, hogy abban az időben, amelyre a történet utal, az a bűnözőosztály majdnem teljesen zsidó volt”.
Ráday Gedeon királyi biztos, az alföldi betyárvilág felszámolója, Rózsa Sándor foglyul ejtője maga mesélte el Verhovay Gyulának, a Függetlenség c. napilap főszerkesztőjének, hogy a legendás betyár egyik legfőbb orgazdája egy Löw nevű zsidó volt. (Verhovay Gyula: Az ország urai, 1890)
A Budapesti Államrendőrség egyik 1906-os jelentésében olvasható: „Az orgazdák abból a táborból toborzódnak össze, amely Galíciából tömegesen áramlik az ország fővárosába, magával hozza azt az üzér szellemet, amely teljesen megnyugtatja lelkiismeretét, ha a büntetőtörvénykönyv szakaszai között sikeresen járhat tojástáncot… Közbiztonsági viszonyainkra fölötte veszedelmes az oláhországi, orosz, lengyel zsidóságnak egyre tóduló letelepedése. A legmegbízhatatlanabb, legkétesebb elem ez.” Nem véletlenül volt tele a korabeli budapesti jassznyelv jiddis jövevényszavakkal (pl. bemószerol, csaklizik, ganef/tolvaj, szajré, tarhál, hipis/házkutatás, motozás, kaim/zsidó tolvaj keresztények között, kvatter/keresztapa, maffiózó, pessach/betörés, markecol/kirabol, kifoszt, betör, purim/betörőszerszámok, szaszerol/kifigyel, télakol/megszökik, vamzer stb.).
Theodore Bingham New York rendőrfőnöke volt a múlt század elején. A városában ténykedő külföldi származású bűnözőkkel foglalkozó és közülük is elsősorban az olaszokra kihegyezett egyik cikkében említést tesz a zsidókról (az ő szóhasználatában „orosz héberekről”) is: „Egymillió, többségében orosz héberrel a városban (a lakosság egynegyede) talán a bűnözők fele ebből a fajból való. (…) Különösen a kemény munkára fizikailag alkalmatlan férfiak közül, akik betörők, gyújtogatók, zsebtolvajok és útonállók – ha van hozzá bátorságuk, de noha az összes bűncselekmény a működési körük, legtermészetesebben, úgy tűnik, a zsebtolvajlásban vesznek részt. (…) Az összes utcai tolvaj között a 16 éven aluli héber fiúk a legügyesebbek, akiket arra neveltek, hogy a bűnözésből éljenek. Sokan közülük már 10 évesen régi bűnelkövetők. A fiatalkorú héber vetekszik a felnőttel a bűnözés arányában, a menhelyeken lévő fiúk 40 és a gyermekbíróságok elé állítottak 37 százaléka ebből a fajból való. A héber gyerekek százaléka a munkakerülő iskolában tehát magasabb, mint bármely másoké.” (Foreign Criminals in New York, North American Review, 1908. szeptember, 383-394. old.)
Nálunk (és Európában mindenhol) az első világháború időszaka volt a zsidó bűnözők igazi fénykora. Miközben az árja férfiak egymást gyilkolták a frontokon, a hátországokban lapító zsidók zavartalanul űzhették sötét machinációikat. „A háború tipikus bűnözőiről, az árdrágítókról, a lánckereskedőkről és valutaüzérekről nem állnak hiteles adatok rendelkezésünkre, azonban kétségtelen, hogy ezek nagyobb része zsidó. A hadiszállítások körüli visszaélésekről azonban hiteles adataink vannak, amelyeket az igazságügy-miniszter (…) terjesztett a nemzetgyűlés elé. (…) Míg tehát a zsidóság a zsidóság a legkedvezőbb esetben 2,5 ezred erejéig vérzett a frontokon, itthon a hadiszállítások körüli csalásokból és visszaélésekből 73 százalék erejéig vette ki a maga részét.” (Kovács Alajos: A zsidóság térfoglalása Magyarországon, 1922)
Tévedés lenne azt hinni, hogy az erőszakos bűnözésben nem képviseltették magukat zsidók. Éppen ellenkezőleg: főszerepet játszottak és játszanak mind a mai napig ebben a szegmensben is. A lengyelországi zsidók által alapított, kényszerprostitúcióra és szexrabszolgaságra szakosodott Cvi Migdal bűnszervezet a 19. század hatvanas éveitől a második világháború kirobbanásáig működött. Volt idő, amikor 2000 kuplerájt ellenőrzött és látott el fehérnéppel világszerte Varsótól, Buenos-Airesig, Rio de Janeirótól, New Yorkig, sőt Dél-Afrikában, Indiában és Kínában is voltak érdekeltségeik. Ez a bűnözői iparág annyira hozzájuk kötődött, hogy Dél-Amerikában „kaftán” gúnynévvel illették a kurvákat futtató striciket. A Mein Kampf tanulsága szerint a zsidóság prostitúcióhoz és leánykereskedelemhez való viszonyát Adolf Hitlernek is volt alkalma tanulmányoznia Bécsben.
A cári Oroszországban rettegett hírnévre tett szert az odesszai zsidó maffia (becézve: Malina). Isaac Babel szovjet-zsidó regényíró érezhető büszkeséggel írt a Fekete-tengeri kikötőváros zsidó gengsztereinek hős- vagy inkább rémtetteiről. Egyik regényalakját a hírhedt gengszter, forradalmár és szovjet katonai parancsnok Miska Japoncsik ihlette. Szemjon Mogiljevics (Szeva bácsi) a világban ténykedő orosz bűnszindikátusok „legfőbb főnöke”, az FBI szerint egy időben a világ legveszélyesebb bűnözője 1991 és 1999 között magyar feleségével együtt Magyarország vendégszeretetét élvezte. A róla szóló hazai újságcikkekben következetesen „ukránnak” titulálták, és szó sem esett a zsidóságáról, hiszen ennek a ténynek a cikkírók szerint nyilván abszolút semmi jelentősége.
Annak, hogy az „olasz” maffiaként emlegetett Cosa Nostra legalább annyira volt zsidó, mint szicíliai, ha nem jobban, bőséges nemzetközi szakirodalma van. Rich Cohen témába vágó dicshimnusza, amelyben egekig magasztalja pszicho- és szociopata, gyakran sorozat- vagy tömeggyilkos fajtársait, magyarul is „élvezhető” Kemény zsidók címmel.
Az oroszországi zsidó maffia (Kosher Nostra) amerikai térfoglalása is alaposan dokumentált folyamat (vö.: Robert I. Friedman: Red Mafija: How the Russian Mob Invaded America, 2000). A zsidó disznóságok leleplezésének egész életművet szentelő Hervé Ryssen kortárs francia szerző két könyvében is foglalkozik a jelenkori zsidó bűnözés legtipikusabb jelenségeivel (La Mafia juive: Les Grands Prédateurs internationaux, [A zsidó maffia: a nagy nemzetközi ragadozók] 2008 és Les milliards d’Israël: Escrocs juifs & financiers internationaux, [Izrael milliárdjai: zsidó csalók és nemzetközi pénzemberek] 2014), antiszemita tények és adatok garmadájával támasztva alá Adolf Hitler egyik szokásosan zseniális megállapítását, amely így hangzik:
Miközben ugyanis a cionizmus a világ számára azt igyekszik bizonyítani, hogy a zsidóság faji célkitűzései egy palesztinai állam alapításában kielégülést találnak, egyszerűen a legravaszabb módon becsapják a buta gojokat. Egyáltalán nem gondolnak arra, hogy azért építsenek ki Palesztinában egy zsidó államot, hogy azt maguk lakják, hanem csak nemzetközi garázdálkodásuknak a saját felségjogaik alatt szervezett és a többi állam beleszólási joga alól kivont központját akarják abban megteremteni; a leleplezett szélhámosok menedékhelyét és egyben a jövő zsiványainak főiskoláját.
Ami pedig a szorosan vett témánkat illeti, arról már értesülhettek a honlap olvasói, hogy az egyik ultraortodox többségű izraeli városban katonai erővel próbálják rákényszeríteni a helyieket a járványügyi előírások betartására. Azt azonban elmulasztotta közölni a vicces kedvű és nevű Neokohn mint elsődleges hírforrás, hogy a Köves Slomó-féle szektások világszerte mindenhol felmentve érzik magukat ezek hatálya alól, és így nemcsak önmagukat teszik ki a fertőzés veszélyének, amivel még csak-csak megbirkóznánk valahogy lelkileg, hanem (többnyire) két lábon járó vírusgazdaként nem zsidó környezetüket is, mert az antiszemitizmus vádjától félve a goj hatóságok óvakodnak ugyanolyan eréllyel móresre tanítani őket, mint a saját fajtársaik Izraelben.
A kaotikus helyzetek (háborúk, forradalmak, természeti katasztrófák, járványok) mindig is kedveztek a sajátosan zsidó bűncselekmény-típusok felbukkanásának. Antiszemita FBI-ügynökök árufelhalmozásért és árdrágításért letartóztattak egy Baruch Feldheim nevű brooklyni zsidót, aki egy egész kórház ellátásához elegendő mennyiségű orvosi készletet (kézfertőtlenítőt, sebészi szájmaszkot stb.) halmozott fel spekulációs célból, és a maszkokból egy adagot már értékesített is – hétszeres áron. Ráadásul szándékosan ráköhögött a letartóztatását foganatosító FBI-osokra. (Brooklyn man arrested for hoarding masks, coughing on FBI agents, nypost.com, 2020. 03. 30.) Alább a szimpatikus úriember legelőnyösebb sztárfotója az ártatlanságával kapcsolatos legcsekélyebb kétely eloszlatása végett. Remélhetőleg ez mindenki számára eléggé meggyőző lesz ahhoz, hogy adott esetben nyugodt szívvel vásároljon tőle használt autót.
Egy a New York-i tűzoltóságról kiszivárgott belső jelentés szerint az amerikai metropolisz brooklyni zsidónegyedének Borough Park nevű ultraortodox gettójában helyi jesiva-bócherek szórakozásból goj tűzoltókat fertőznek meg koronavírussal úgy, hogy közvetlen közelről rájuk köhögnek vagy tüsszentenek. Noha az jelentést felplankoló újságcikk egyetlen konkrét incidenst említ, a kútmérgezés – antiszemiták által koholt – évszázados zsidó hagyományának ismeretében biztosra vehető, hogy nem csak egy egyedi és elszigetelt esetről van szó. (Internal report: NYC firefighter allegedly contracts coronavirus after teenagers mocked and sneezed on him, washingtonexaminer.com, 2020. március 30.)
Íme, a középkori kútmérgezés modernizált, koronavírusra adaptált technikájának szemléltetése Izraelből. (Ezt a „kis hárdedi huligánt” már láthatták a Kuruc.info olvasói, de nem árt ebben a kontextusban is gyönyörködni az attrakciójában.) A korszakok és a módszerek változhatnak, de a késztetés és a szándék ugyanaz marad:
//coub.com/embed/2bzl7y?muted=false&autostart=false&originalSize=false&startWithHD=false
„A mérgezés” – a kuruc.info franciaországi testvérportálján minden kedden jelentkező podcast-műsor egyik legutóbbi adásának igencsak szuggesztív képes beharangozója
A francia antiszemiták számára minden egyes fellépésével vidám perceket szerző Rav Ron Chaya rabbi arról győzködi hitsorstalanjait valami bábeli zagyvalék zsargonban, hogy örülni kell a koronavírusnak, mert sietteti a messiásuk eljövetelét. Mazel Tov! (A produkció utánozhatatlan hangulatát azok is élvezhetik, akik csak emberi nyelveken beszélnek.)
//vk.com/video_ext.php?oid=207753182&id=456239896&hash=ba17cd1cafaf50e2&hd=1
Egy hasonlóan felvilágosult szellemiségű és ugyancsak francia-izraeli rabbi szerint a koronavírus Isten (Hasem) büntetése a nem zsidóknak, és a „gonosz” vatikáni és iráni erőinek… „El fogunk jutni egy olyan szintre, amikor a gojok vereségének szemlélői leszünk, és mindazokénak, akik rosszat tettek Izraelnek.”
Franciaországban a zsidók így ünneplik sábeszt a karantén 10. napján. Nekik szabad…
//coub.com/embed/2bzllm?muted=false&autostart=false&originalSize=false&startWithHD=false
„A New Jersey állambeli Lakewoodban az ortodox zsidók nem hajlandók hallgatni a világi hatóságokra, és veszélyeztetik az egész régiót”, méltatlankodik egy antiszemita goj a Twitteren (amíg ki nem tiltják rasszista uszítás miatt), majd így folytatja: „Ugyanez a helyzet Izraelben is”, és a Jew York Times-ból idéz: „A vírus 4-9-szer gyorsabban terjed az izraeli ultraortodox közösségekben.”
„Minket, zsidókat, azzal vádoltak a középkorban, hogy terjesztjük a pestist és megmérgezzük a kutakat. Most azt látjuk, hogy az Amerikából hazatérő habadnyikok fele koronavírus-fertőzött, a Jeruzsálem Mea Shearim negyedében élők pedig nem hajlandók alkalmazkodni (az előírásokhoz). Ez nem burkolt antiszemitizmus (a részemről), de mi a fene folyik?”, lamentál egy izraeli zsidó. (Ezek szerint egy izraeli zsidó is lehet antiszemita, ha védekeznie kell a feltevés ellen. Lehet még tovább tágítani az antiszemitizmus fogalmát?)
A Neokohn-cikkben említett Bné Brak izraeli város egyik befolyásos és talán még a kartársainál is haladóbb gondolkodású rabbija, Háim Kanievsky szerint a vallási szemináriumok bezárása ártalmasabb, mint maga a vírus, hiszen – ahogyan azt bölcsessége feneketlen kútjából merítve ex cathedra kinyilatkoztatta – „a Tóra megvéd és megment minket”. (Utóbb ugyancsak ex cathedra módosította álláspontját, miután rájött, hogy a Tóra talán mégsem egy univerzális csodagyógyszer.) Bné Brakban és Jeruzsálem vallásos negyedeiben egyébként rendszeresen zajlanak szóbeli és tettleges hitviták az egyenesen Neander-völgyből alijázott helybéliek és az antiszemita karantén-rendelet betartatására kivezényelt (aske)náci Einsatzgruppenek között, amelyek brutális fellépésükkel gyakran váltanak ki poszttraumás stressz szindrómát a helyi másod- és harmadgenerációs holokauszt-túlélőkből, akik aztán alkalmanként a kezelésükre érkező mentősökön vezetik le heveny hisztero-frusztrációjukat, aminek következtében ez utóbbiak közül többeknek önmagukat vagy kollégáikat kellett elsősegélyben részesíteniük. (After ignoring warnings, Israeli ultra-Orthodox hit by virus, inquirer.net, 2020. 04. 03.)
Miért van tízszer annyi zsidó koronavírus-áldozat? Közösségi vezetők sürgetik híveiket, hogy „óvják az életüket”, mert az adatok szerint minden huszadik brit koronavírus-áldozat zsidó (Why are ten times as many Jews Covid-19 victims? Community leaders urge followers to „preserve life” as figures reveal one in 20 Britons killed by coronavirus are from the religion, dailymail.co.uk, 2020. 03. 27.)
Az izraeli népesség 10 százalékát kitevő ultraortodoxok közül kerül ki a koronavírussal kórházban kezeltek fele. (Around half of Israelis hospitalized with coronavirus are ultra-Orthodox, timesofisrael.com, 2020. 03. 29.) Mivel azonban Jákob Litzman haredi rabbi személyében momentán egy Tóraolvasás- és ráolvasás-specialista vezeti az egészségügyi minisztériumot a világ (állítólag) vezető high-tech államában, garantáltan legjobb kezekben van a helyi közegészség ügye, amint azt az alábbi szakmai nyilatkozata is ékesen bizonyítja: „Biztos vagyok benne, hogy a messiás eljön húsvétra, és megment minket ugyanúgy, ahogyan Isten tette az exodus alatt, és szabadok leszünk. A messiás eljön, és mindnyájunkat megment.” Néhány pillanattal később… Az izraeli egészségügy-miniszert koronavírussal diagnosztizálták, izraeli csúcsvezetők (köztük a Moszad főnöke) karanténba kényszerülnek (Israeli Health Minister Diagnosed With Coronavirus; Top Officials Forced to Quarantine, haaretz.com, 2020. 04. 02.)
Tudományosan és nürnbergi törvényileg is bizonyított tény (elvégre a tudományos igazságoknak sohasem ártott egy kis hatalmi rásegítés), hogy a zsidók soha, sehol, semmilyen körülmények között nem esküdtek össze a gojok ellen. Másrészt viszont az is tudományos tény, hogy a koronavírus jobban sújtja őket, mint a nem zsidókat. Még a végén kiderül, hogy valójában a gojok esküsznek össze a zsidók ellen, adott esetben az antiszemita koronavírus felhasználásával? A dialektikus materializmus tudományos törvényszerűségei alapján ezt a hipotézist sem lehet kizárni. Annál is kevésbé, mert cáfolhatatlan történelmi példák végtelen sora demonstrálja, hogy a gojok valójában mindenre és bármire képesek pusztán irigységből, rosszindulatból és ostobaságból a zsidók életének megkeserítése végett. Racionálisan gondolkodva, a jelenlegi koronavírus-járvány az erre irányuló lankadatlan törekvésük egyik eklatáns megnyilvánulása is lehet.
Egyáltalán nem lenne tehát meglepő, ha ezen újabb, a legutóbbinál is körmönfontabb népirtási kísérlet után, amely mögött csakis egy kiterjedt nemzetközi neonáci összeesküvés húzódhat meg, amint az Hollywood, a Moszad és a The New York Times tudományos felderítő munkája nyomán – az összeesküvés-elméletek létezését eleve elutasító, bigott és maradi antiszemiták kivételével – rövidesen bizonyára mindenki számára nyilvánvaló lesz, a zsidók végső megoldásként (vö. Endlösung) mind egy szálig kivonulnának a gojok országaiból, magukra hagyva őket a nyomorukban, képletesen és szó szerint is, hiszen az általuk okozott lelki megrázkódtatás jogos kárpótlásként természetesen magukkal vinnék ez utóbbiak minden mozdítható vagyontárgyát, ahogyan az egyiptomiak ezüstneműjét is meglovasították annak idején, amiről a Biblia megcáfolhatatlan tudományos bizonyítékot szolgáltatott, és hazatérnének Izraelbe, ahol gojok híján már csak a saját valláskárosultjaik jelentenek rájuk életveszélyt (meg néha-néha egy-egy kósza Hamász-rakéta).
Mi több, búcsúajándékként szíves-örömest rájuk tukmálnánk biblikusan lobotomizált (keresztény cionista) sábeszgoj sameszaikat is, hogy legyen, aki szombatonként villanyt olt helyettük a klozetjeikben, minden munka- és ünnepnapon pedig háborúzik helyettük Jézus Krisztus nevében. Így ezzel az exodussal mindenki jól járna. Mi kétszeresen is, ami a zsidó-goj üzleti kapcsolatok terén történelmi premier, és egyszeri s megismételhetetlen alkalom lenne.
Hep Titusz – Kuruc.info
Forrás:kuruc.info
Tovább a cikkre »