Szépírói magasságokban szárnyal a 444.hu

A Soros által fizetett srácok ismét kitettek magukért.

444.hu

így kommentálta

Magyar Időkhöz igazol:

 

“Igazi, 2017-es polgári hír: a lovagkeresztes fideszes kommentelő otthagyja Széles Gábor újságát, a Magyar Hírlapot, hogy a másik kormánysegglyuk-közeli propagandakiadványban folytassa a rasszista gyűlölködést.”

Hírdetés


A ballibek eddig intézményesen és következetesen seggnyalónak aposztrofálták a Magyar Időket. 
 

Változás történt a kommunikációban, vagy csupán arról van szó, hogy Herczeg Márkot kontextustól függetlenül tűzbe – lázba hozza az általa használt lyuk említése, ezért partizán akcióba kezdett.

Majd az idő eldönti.

Csépányi Balázs


Forrás:flagmagazin.hu
Tovább a cikkre »