S. Lajos és Kálmán "Szolga", a zsettakoala

S. Lajos és Kálmán "Szolga", a zsettakoala

Ahogy azt a sajtósmodor mostanság löki, valósággal felrobbant az internet szombat este a hírtől: Kálmán Olga a Hír TV-nél grimaszol tovább. Bár a dolog anyagi része is izgis, – miszerint van az a pénz, amitől korpásodik –, azért ez a csatornaváltás csak az Ardenneki hadművelet egy színtere. Index, Olga, Vona, meg a maradék: így áll össze a nagy lajosista koalíció 2018-ra.

Toljunk le egy felest, és a szesz hatására mondjuk meg a’zőszintét. Mégpedig azt, hogy Kálmán Olga műsorai időnként tényleg szórakoztatóak voltak. Kihasználva a rafinériáját, nőiességét, meg azt, hogy a magyar médiában szokatlan módon el szokta olvasni a műsora előtt a friss híreket, az ATV démonja időnként rendesen szívatóra tette a felkészületlenebb politikusokat. Olgicska leginkább a gonosz jobboldalt izélte, a baloldaliaknak csak dorombolt, volt és van azoknak általában elég szellemi bajuk Kálmán Olga nélkül is.

Szóval mivel volt valami eksön, meg az ATV a műsorsorrendben egyébként is hatvan csatornával Bayer Zsolték előtt volt, ezért sokszor a törzsjobbos tévénézők is jobb híján Olga neveletlen közbeszólásain húzták fel magukat hétfőtől csütörtökig. Pláne így volt ez azután, hogy a Hír TV-ből egy liberálintellektüel – ejtsd: nézhetetlen – ATV2-t csinált Simicska „180 fok” Lajos. Ezen a sajátos klóncsatornán egy átlagos estén kábé annyi volt a politika, hogy Volner „Cégtemető” János beszélt hihetetlen átéléssel valamiről, amire sajnos egyáltalán nem emlékszünk.

Újabban azonban változott a felállás az eredeti ATV-nél is. Volner és Vona, meg persze Török Gábor egyre többször bukkant fel Olgánál, ahol a jobbikos politikusok nagyon sajnálták magukat, és meglepetésre Olga is nagyon sajnálta őket. Aztán bejött Csintalan Sándor, meg Németh Péter a Népszavától – akikben ugye az a közös, hogy egyénileg, vagy intézményileg, de kaptak egy valag pénzt S. Lajostól – és ők is nagyon sajnálták azt a szegény, ártatlan Jobbikot, akit – jújjúj – karakterében támadnak. Itt időnként lehet, hogy felmerült Olgában a kuruc.info nevű, Jobbik-reklámozó főtámadóoldal, de ez az apró részlet azért általában nem akadályozta meg a vekergést. Mintha Olga is egyszeriben néppártosodott volna.

Végül aztán állítólag havi nettó négymilláért sikerült összenőnie annak, ami összetartozik, és Kálmán Olga is Lajostévés lett. Végre Puzsér is egy képernyőre kerülhet az általa korábban „Kálmán Szolgának” titulált műsorvezetőnővel. Érdekes szembesülés lesz, de hát látta már a Hír TV budoárja Gyurcsány Fletót belibbenni.

Az is érdekes, hogy ki volt a nászhír hozója. Nem más, mint az a commentblogos indexes, aki az elmúlt hónapokban szakmányban írta a Vonáért aggódó cikkeket. Véletlenek márpedig nincsenek. A hvg múlt heti írása szerint Simicska 2017-es üzleti tervében ugyanis már az index.hu is csak egy külön sor. Ahogy a tudományos simicskizmus hírhozója fogalmazott, nem lehet nem észrevenni, hogy a 2018-as antiorbánista bosszúmédia alakul itt éppen, amely a liberális portáloktól a kurucokig érhet majd, és ahol mindenki csak eszköz lesz, léc a szánkón.

Jobb tehát résen lenni, mert mostantól bármi megtörténhet. Ki tudja, hogy holnap nem igazolják-e le Aczél Endrét a Magyar Nemzethez, nem drágaBolgárúr veszi-e fel a kagylót a Lánchíd Rádióban, vagy a csütörtöki Heti Válasz nem egy jó kis Mészáros Tamás véleménycikkel kezdődik-e? Hiszen az egykori jobboldali médiában az elvek, az értékek, vagy hűség már idejétmúlt fogalmak, helyettük csak a liberálisok meg a millák röpködnek.

A nap éjre dűlt! Zsúrnokok! Olgák! Isten véletek!

<!– –>


Forrás:spiler.blog.hu
Tovább a cikkre »