Meghekkelték Sorost, döbbenetes információk derültek ki

Meghekkelték Sorost, döbbenetes információk derültek ki

Több mint 2500 fájlt szivárogtattak ki ismeretlen hackerek a Soros György által működtetett szervezetektől. A közzétett adatok számos, eddig titkolt tevékenységekre, stratégiákra is rámutatnak – írja az atv.hu.

A DC leaks szombaton több száz belső dokumentumot szivárogtatott ki a milliárdos Soros György által működtetett csoportok különböző osztályaitól, elsősorban az Open Society Foundationstől.

A portál a fájlokat különböző kategóriákba rendezte főleg földrajzi elhelyezkedés szerint. A területek mellett külön kategóriát kapott az amerikai elnöki iroda és a Világbank is. A fájlokat 2008 és 2016 közé datálják.

Az RT arról ír, hogy a közzétett adatok rávilágítanak Soros György különböző tevékenységeire, prioritásaira és stratégiáira is, többek között arra is, hogyan befolyásolta az európai választásokat, a bevándorlást és az Európában elfogadott menedékkérelmeket.

Egyes feltételezések szerint a DC Leaks néhány amerikai aktivista munkája, akik be akarták mutatni az igazságot az amerikai döntéshozás működéséről és a politikai élet kulcselemeiről.

Az Egyesült Államok biztonságpolitikai szakértői szerint azonban néhány orosz hekker állhat a szivárogtatás mögött.

A DC Leaks már júniusban is szivárogtatott adatokat az Open Society Foundationstől, korábban pedig a NATO egykori tábornokának levelezését hozta nyilvánosságra.

Ennél több nem is kellett a Twitter felhasználóinak, akik az alábbi következtetéseket vonták le a fájlok átböngészése után:

– Soros szomáliai menekültekkel árasztja el az európai országokat

– Soros zsebében van az Európai Unió

– Soros pénzeli az illegális bevándorlás melletti tüntetéseket

– Soros újabb migránsválságot idézne elő

– Soros újradefiniálná a nemek fogalmát

– Soros manipulálta az EU parlamenti választásokat

– Soros Izrael-ellenes kampányt finanszíroz

Ami pedig Magyarországot illeti

Magyar vonatkozású hír, hogy a „A 444 mintegy ötvenezer dollárt kapott 2014-ben Soros György Open Society-hálózatától, hogy olvasói bevonásával mind a 106 egyéni választókerületben felvegye a küzdelmet a választási visszaélésekkel. A DC Leaks részeként kiszivárgott támogatásról eddig nem tudott a nyilvánosság, mivel a lap nem adott hírt a sikeresen elnyert pályázatról.” – írja a mandiner.hu.

2014 tavaszán a Soros György kezdőtőkéjével indult – és azóta is legnagyobb támogatottjai között szereplő – amerikai nonprofit befektetési alap, a Media Development Investment Fund szerzett tulajdonrészt a 444 kiadójában százmilliós befektetéssel. Az alap már korábban is jelen volt a magyar médiapiacon, 2012 óta finanszírozza a Magyar Narancs kiadását. 2016 májusában Bede Márton, a 444 munkatársa Magyarország legtisztességesebb médiatulajdonosának nevezte Soros Györgyöt.

EUrológus Online (Index.hu)  – 7,7 millió Ft

Az Athena Intézeten keresztül az Index.hu felületén futtatott EUrológus bloggerei is részesültek Soros millióiból annak érdekében, hogy az online platformokon közzétett cikkeikben számoljanak be az uniós választások és folyamatok körüli, magyarországi viszonyokról.

Magyar Helsinki Bizottság – 10 millió Ft

A támogatás a Magyarországon működő, civilnek mondott intézetek működését volt hivatott fenntartani, és azok tevékenységi köreiket gyarapítani. A Magyar Helsinki Bizottságon kívül, azEötvös Károly Intézet és a TASZ is jelentős anyagi forrásokban részesült annak érdekében, hogy folyamatosan bomlassza azokat a belföldi hangokat, amelyek ellentmondanak a Soros-féle nyílt társadalom eszméjének.

Transparency International Magyarország – 26 millió Ft

Az átlátható finanszírozás egyik legellentmondásosabb intézménye ismételten magyarázkodásra kényszerülhet, ugyanis Soros György nem nyilvános, 117 ezer dolláros “adománya” arra volt hivatott, hogy a 2014-es kampányfinanszírozások körüli átláthatóságot monitorozza a pártok körében.

Political Capital Intézet – 21 millió Ft

A kiszivárogtatott információk alapján több mint húsz millió forintot kapott az intézet azért, hogy felfedje a – Soros szerint – “szélsőjobboldali” erők magyarországi tevékenységét, továbbá monitorozza az unióellenes véleményhullámok terjedését. Az intézetnek ukázba adott direktívák között szerepelt az is, hogy mindenképpen tegyen azért, hogy mozgósítsák az Európai Unió elkötelezett híveit a választásokkor.

Media Diversity Institute – 10 millió Ft

Az unió területén tevékenykedő intézet többek között azért kapott nagyjából tíz millió forintnyi támogatást, hogy mesterségesen, pozitív színben tüntesse fel az Európát érő migrációshullámot. Továbbá forrásaikat arra is felhasználták, hogy az “idegengyűlölettel mérgezett vélemények magyarországi terjedését” semlegesítsék.

Prospekt Műhely Alapítvány – 13 millió Ft

Egy átfogó médiamonitorozásra kapták a pénzt, melynek keretében össze kellett gyűjteniük a szerintük idegengyűlölettel kampányoló politikusok és médiakonszernek adatait és neveit, amelyeket ezután feltehetően egyfajta lejárató kontextusban kellett nyilvánosságra hozniuk.

X Kommunikációs Központ – 40 millió Ft

A mintegy 180 ezer dolláros támogatást annak érdekében kapta a szervezet, hogy felkészítse civil aktivistáit és mozgósítsa őket a szélsőjobboldali pártok és üzenetek semlegesítése ellen.Mindemellett az uniós választások kapcsán terjesztett pozitív politikai üzenetek terjesztését is feltehetően elvárták tőlük.

Költségvetési Felelősségi Intézet Budapest – 5 millió Ft

Megbízásukban arra kaptak mintegy 23 ezernyi dollárt, hogy arra kényszerítsék különböző nyilvánosságra hozott, általuk elkészített analitikákon keresztül, hogy tényszerű pártprogramokat terjesszenek elő a választásokban induló politikusok. Elsősorban természetesen nem a baloldali pártokat kellett monitorozniuk, hanem a populizmussal megvádolt szervezeteket – írja összefoglalójában a vilaghelyzete.blogspot.hu.

Forrás: atv.hu / RT / Sputnik / DC Leaks / mandiner.hu / vilaghelyzete.blogspot.hu

The post Meghekkelték Sorost, döbbenetes információk derültek ki appeared first on PolgárPortál.


Forrás:polgarportal.hu
Tovább a cikkre »