Nyilatkozatban határolódtak el a milánói Expo magyar pavilonjának magyarországi tervezői szörnyszülöttüktől, a vérlázítóan provokatív és történelemhamisító „sámándobtól”. Az ősmagyar hangszert formázó építményen a zsidó nép meghatározó szimbóluma, a stilizált menóra szerepel, mintha a zsidóknak bármilyen közük is lenne a magyarság sok ezer évvel ezelőtti történelméhez. Ezt a magyar őstörténelmet brutálisan meghamisító „műalkotást” már tervezési időszakában a szemétdombra kellett volna hajítani.
“A pavilon tenderterveit 2014. július 28-án átadtuk a Megbízónak, a teljesítést igazolták” – írja az Építészfórumon megjelent elhatárolódásban az öt tervező, Ertsey Attila, Herczeg Ágnes, Stocker György, Podoski György és Borsiné Arató Éva.
“Azóta a terv továbbtervezéséből és mindenfajta, a tervezőket érintő információ-áramlásból ki vagyunk iktatva” – írják a tervezők, akik úgy tudják, hogy a tavaly júliusi leadás óda módosultak a tervek, de a változásokról nem értesítette őket a a megvalósításért felelős Carpathia Kft. és a pavilon kreatív tervezője, Sárkány Sándor.
“Kénytelenek vagyunk kijelenteni, hogy a pavilon megvalósuló, végső változatától elhatárolódunk, annak építészeti – műszaki színvonaláért, működőképességéért, a terem hangzásáért felelősséget nem vállalunk. Kénytelenek vagyunk felhívni az érintettek figyelmét, hogy nevünket ne szerepeltessék sem a sajtóanyagokban, sem a hivatalos honlapon, mert ez ránk nézve kompromittáló” – írja a nyilatkozatban Ertsey Attila, Herczeg Ágnes, Stocker György, Podoski György és Borsiné Arató Éva.
Nem az a lényeg, hogy mit ajvékolnak ezek a beszédes nevű tervezők, hanem a tény: egy ilyen, a magyar őstörténetet brutálisan meghamisító építményt már a tervek benyújtásakor el kellett volna utasítani. Semmi köze sincsen a sok ezer éves magyar kultúrának és őstörténetnek a zsidó varázslatokhoz.
Forrás:hunhir.info
Tovább a cikkre »