Apa-fia programon a nagycsaládosok – Terrárium, delfinshow és aquapark

Az apa-fia program péntek reggel közös busszal Beregszászból indult. Fiam és én Munkácson csatlakoztunk a csapathoz. A buszon pár ismerős apukákkal találkoztunk, akikkel már volt szerencsénk részt venni más, a Kárpátaljai Magyar Nagycsaládosok Egyesülete (KMNE) által szervezett programokon is. Az úton többször is megálltunk, hogy megcsodáljuk a gyönyörű tájat, hegyeket.

Az első állomáshoz megérkezve, Truszkavecen a terráriumot látogattuk meg, ahol ritka, egzotikus állatok mellett készítettünk csodálatos képeket, videókat. Ezek a hüllők nagyon szép, tiszta környezetben élnek. Az állatok melletti tájékoztató táblákból bő és részletes információt kaphattunk róluk. A következő program a párját ritkító fóka- és delfinshow volt. Ámulattal és csodálattal néztük ezeket az értelmes állatokat, akiket profi csapat készített fel. Olyan összhangot láttunk a tengeri állatok közt, hogy még a kemény férfiszív is elérzékenyült. Ebéd után indultunk a Limpopo állatkertbe, ahol szerintem minden kontinens jellegzetes állatai megtalálhatók.

Természetesen itt is sok kép és videó készült. Ezután megérkeztünk a Lviv hotelba. Ez a hely a város szívében található, nyolcemeletes, szép és tiszta. A vacsora után lehetőség nyílt jobban megismerni egymást ill. a szobáinkban fiainkkal beszélgetni.

Hírdetés

Másnap a bőséges reggeli után elindultunk a város jellegzetességeinek megtekintésére. A következő program a mindenki számára oly nagyon várt lembergi aquapark volt. A sok fiatal kamasz fiú, a közel háromórás pancsolás alatt kipróbálta a különféle, számomra már hajmeresztő csúszdákat.

A hazafelé vezető úton minden apa a fia mellett ülve a buszon a két napi együtt töltött élményeket beszélték át.

Felejthetetlen élményben volt részünk. Köszönet ezért a támogatóknak és szervezőknek.