A hírhamisító németországi fősodor – lebukott az ARD

A Deutsche Wirtschafts Nachrichten német gazdasági-politikai hírportál ma hajnalban 2 óra 15 perckor jelentette, hogy az ARD német közszolgálati televízió durván meghamisított egy olyan interjút, amelyet Aszad szíriai elnökkel folytatott.

Magyar Menedék - Ősmagyar

/Továbbolvasás előtt: a német lapok és az elektronikus média garmada háborodott fel, amikor értesültek arról, hogy 2011 márciusában az MTV esti híradójában az hangzott el, hogy Cohn-Bendit nem válaszolt a kérdésre, miszerint demokratikus értéknek tartja-e kiskorúak szexuális megközelítését, holott válaszolt. A remény ellenében reméljük, hogy a hazai sajtó most kifejezi felháborodását a német közszolgálati adó durva hazugsága miatt, és nem kezdik a szerkesztőségekben az izé…, most fontosabb dolgok is vannak… típusú szokásos motyogásaikkal félretolni azt a kötelességüket, hogy a tízmilliókat elérő német közszolgálati adó csalásáról legalább hírt adjanak./

Thomas Aders, az ARD tudósítójának kérdése Aszadhoz: Elnök úr, elmondaná, hogy Szíria még most is szuverén ország, vagy pedig politikájukat már Teheránban, illetve a Kremlben csinálják? A hazugságot tartalmazó kérdésre, írja a portál, Aszad elnök így felelt: A szuverenitás fogalma relatív és viszonylagos. A válság előtt Izrael tartotta országunkat megszállva, és szuverenitásunkat addig nem tartjuk teljesnek, ameddig azt nem szerezzük vissza. A mostani válság idején számos terrorista lépte át határainkat, miközben az amerikaiak és szövetségeseik (vagyis azt, amit önök szövetségnek neveznek) számos repülőgépe megsértette légterünket. Itt sem beszélhetünk teljes szuverenitásról. Az ARD e kérdést illetően így foglalta össze az interjút videójában: Asszad elnök azt felelte a kérdésre, hogy „Szíria szuverenitása időközben már nem teljes, éppen az orosz, iráni és a libanoni Hezbollah fegyverzeti segítsége miatt.” Amit Aszad nem mondott. (

lovasistvan.hu


Forrás:hunhir.hu
Tovább a cikkre »