Vonát akarta leleplezni, végül saját magát járatta le a közmédia

Vonát akarta leleplezni, végül saját magát járatta le a közmédia

„Vona Gábort palesztin esküvői tanúja vezette el az iszlámhoz” címmel közölt leleplezőnek szánt cikket a Hirado.hu. A hírről az Origo és a Ripost is beszámolt.

Annak azonban már nem jártak utána, ki is ez a titokzatos tanú. Az Alfahír viszont megtette, így kiderült: a palesztin (és magyar) származású férfi nem más, mint Amin Zoltán – ezt a Jobbik elnöke is megerősítette a portálnak.

Az Alfahir azt írja, Amin Zoltán 2010-ben, a Duna Televízió vezérigazgató-helyetteseként csatlakozott a közmédia csapatához, majd 2014 októberétől az MTVA programigazgatói posztját töltötte be 2015-ig. 2016-ban még egészen biztos, hogy a Közszolgálati Médiaakadémia Alapítvány kuratóriumának tagja volt. A Nemzeti Audiovizuális Archívum (NAVA) oldalán megtalálható információk szerint pedig jelenleg is producerként vesz részt közmédiás műsorok gyártásában. A 2018. január 25-i Ki mer ma? – Játék és opera 10 percben című műsor (amit Ókovács Szilveszter vezet, aki egy 2011-es Origó-interjúban arról beszélt, hogy ő hozta Amint a Duna TV-hez) adatainál a közreműködők között található. Az Opera Café című műsornál is producerként tevékenykedik, a február 4-i adás végén nagy betűkkel látható a neve.

http://mno.hu/


Forrás:mno.hu
Tovább a cikkre »