Palagáz és a Nyugat kémmániája

Palagáz és a Nyugat kémmániája

A londoni The Financial Times „Moszkva kezét” vélte felfedezni az Európai Unió szívében. A lap véleménye szerint Oroszország és konkrétan a Gazprom orosz gázipari óriáscég pénzelte a palagáz-lelőhelyek kiaknázása elleni tömeges tiltakozást, amelynek hulláma 2012–2013-ban söpört végig a közép- és kelet-európai országokon. Hasonló állításokkal állt elő a The New York Times amerikai napilap is. A cikkek szerzői még konkrét pénzösszeget is megneveznek, amelyet az orosz fél állítólag fizetett, de közben maguk is elismerik, hogy még a közép- és kelet-európai országok titkosszolgálatainak sem sikerült bizonyítékokat szerezni erre.


Forrás:hungarian.ruvr.ru
Tovább a cikkre »