Német zöldek: ne lengethessenek a németek német zászlót a foci EB-n (Die Welt)

Német zöldek: ne lengethessenek a németek német zászlót a foci EB-n (Die Welt)

németzászló

Rendőrök újságírókat támadtak fizikailag is és minden mobilt blokkoltak a Bilderbergen + csomó más hír, amit utálnak azok, akik korlátozni akarják a tények megismerését

 

THE GUARDIAN

Lezárult a Bilderberg-konferencia sajtótájékoztató nélkül, amit e gúnyos mondattal „nyugtáz” a brit lap helyszínre küldött tudósítója: „Lehetséges, hogy a Bilderberg ügyvezető bizottsági tagja elfelejtette, mit jelent a ’sajtókonferencia’ szó”, ugyanis amikor Marie-Josée Kravist erről kérdeztem, a hölgy „ – az LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton SE igazgatója) – ’divatosan visszasiklott’ a konferenciára, a régi mesterek galériájának festményeit dicsérve arra a kérdésre, hogy „tart idén sajtókonferenciát a Bilderberg?”. Amikor ugyanezt kérdezte a mellette siető férjétől, Henry Kravistól, a milliárdos befektetőtől, annak „Wall Street pofája szörnyűséggel lestoppolt mosolyfélévé torzult, míg messze egy kutya üvöltött.” (A Guardian, a Getty Images, a Russia Today és a Reuters azon kevés fősodratú médiumok közé tartozik, melynek tudósítói a helyszínre merészkedtek.) A tudósító kiemeli, igen ésszerű sajtókonferenciára kérdezni, amikor oly sok vezető politikus – köztük négy pénzügyminiszter, két miniszterelnök, stb., sorolja a cikk – volt jelen. Fura módon, újságírók a konferencián  résztvevői minőségükben voltak ott. Mint az NBC, a Bloomberg, a Financial Times és az Economist újságírói. „Egy héttel a konferencia előtt megkérdeztem a BBC tévéhíradósokat, hogy elmennek-e. Az általam felhívott újságíró sóhajtott és elmondta, miért nem. ’Tudod, annyi emberünket küldünk a focibajnokságra’…” Jellemző a rendőri túlbiztosításra, hogy egy 15 ember által rendezett tüntetésen ezer rendőr jelent meg. Drezdában a rendőrök egy újságíró táskájának holmiját a kövezetre pakoltatták. Két másik újságírót fizikailag fenyegettek. „Mindenki mobiltelefonját blokkolták”. (Ha a Soros-féle atlatszo.hu tudósítói odamentek volna, még az övéket is.) „Az enyém napok óta nem működik. Ez a Bilderberg tökéletes metaforája: lezárni a kommunikációt”. De ott volt néhány  alternatív média újságíró. Rob Dewt, az Infowars újságírója ott futott a kocogásra kimerészkedett David Petraeus volt CIA igazgatója mögött, aki most Henry Kravisnak dolgozik. „Petraeus elslisszolt, de Dew ott volt és megpróbálta kérdezni”.

 

INFOWARS

Rob Dew, az Infowars tudósítója ott loholt a drezdai Bilderberg-konferenciának otthont adó szállodából kikocogó Petraeus volt CIA igazgató mögött és őt a Hillary Clinton-féle email botrányról kérdezte így: „Petraeus tábornok, önnek le kellett mondania egy email-botrány miatt, de Hillary Clinton még mindig elnök akar lenni, noha… gondolja, hogy búcsút kéne mondania a Demokrata Pártnak?” A tábornok csak kocogott tovább.

 

DIE WELT

A német lap azt írja, hogy a németországi zöldek nem akarnak német zászlót látni a labdarugó EB-n, mert az nacionalista, rasszista, populista és igen veszélyes következményekkel járhat.

THE WASHINGTON POST

Az Egyesült Államokban ismert és gyanús terroristák törvényesen vásárolhatnak fegyvereket, írja az amerikai főváros lapja. 2004 és 2014 között „2000 terrorgyanús” ember vásárolt fegyvert törvényesen az országban. A törvény csak a bűnözőknek, a törvény elől menekülteknek, kábítószereseknek és családi erőszakot elkövetőknek tiltja meg a fegyvervásárlását. De annak nem, aki akár az FBI listáján is olyan emberként szerepel, aki estében „ésszerű gyanú” áll fel, hogy terrormerényleteket készíthet elő.

*             *             *

Az amerikai különleges hadműveletek parancsnoksága, amely az USA legelitebb erői közül néhányat felügyel, annak a lehetőségét kutatja, hogy amerikai cégek orosz tervezésű fegyvereket gyártsanak, mint az AK-47-es Kalacsnyikovot, melyek mindenütt megtalálhatóak a háborús övezetekben.

 

THE NEW YORK TIMES

(Kivételesen nem friss, hanem június 8-i cikk, melyet a tegnapi Orlando-i merénylet tett még érdekesebbé.) Az FBI jelentősen növelte az általa toborzott emberek bevetését terroresetek terén úgy, hogy az ügynökök és informátorok dzsihadistákként, bombakészítőkként, fegyverkereskedőkként vagy online „haverokként” pózolnak több száz olyan nyomozásnál, amelyeknél az Iszlám Állam támogatására gyanakodnak, írja a vezető amerikai lap terjedelmes beszámolójában.

 

EUOBSERVER

Ha a britek az unió elhagyása mellett döntenek, a kilépéssel kapcsolatos tárgyalások akár hét évig is eltarthatnak, idézi az uniós szakportál Donald Tusk, az Európai Tanács elnökének szavait.

 

KURIER

Meghamisította Erdogan egyetemi diplomáját?” címmel az osztrák bulvárlap azt írja, a török államelnök nyomás alá került, mert kérdésessé vált egyetemi végzettsége, mely nélkül nem tölthetné be posztját. Van neki 44 díszdoktori címe, de súlyos kérdések merültek fel Erdogan egyetemi diplomája valódiságát illetően. A papír arról szól, hogy a Marmara Egyetemen közgazdaságból és közigazgatásból diplomázott.

 

IBOESTERREICH

Bécsben az Azonosságtudatosak tüntettek szombaton. Honlapjukon azt írják, ők békésen tüntettek követelve az osztrák önfenntartás alkotmányban rögzítését is. Az „antifasiszták” kövekkel, tarackokkal, rakétákkal és üvegekkel támadták a rendőrséget és a demonstrálókat. Többen megsérültek.

 

DEUTSCHE WIRTSCHAFTS NACHRICHTEN

Kölnben az orosz Rosszija adó riportere Hajo Seppelt-et, a német WDR közszolgálati tévé orosz doppingügyi szakértőjét interjúvolta, amikor az az őt kérdező újságírónőt fizikailag kihajította szállodaszobájából azzal, hogy „maga hülye”, jelenti a német gazdasági-politikai portál. (Már betéve tudjuk, mi lenne a német sajtóban, ha egy magyar közszolgálati újságíró tenné ugyanezt egy német újságíróval és azt, hogy akár a Stockholm-szindrómás magyar jobboldali sajtóban is ez nulla hír.) /Az orosz külügyminisztérium elítélte a durva és megengedhetetlen akciót, jelenti a Russia Today./

 

DENKEN MACHT FREI

A „Gondolkodás szabaddá tesz” nevű portál röviden összefoglalja azt, hogy a német közszolgálati ARD 13 percnél valamivel hosszabb tudósításában „a szokásos heccelési kísérletekkel” és a hazájukban a migránsoktól félőket kigúnyolva készített riportot a Balatonnál ingatlant vásárolt és ott letelepedett németekkel. A videólink mellékelve. Azt megnézve látható, hogy az ARD Magyarországot jellemezve poénként Gyöngyösi Mártont vette elő, mint egy olyan országot, ahol a zsidók  kettős állampolgárságáról folyik a szó a parlamentben. Az adó Magyarországra ment németek félelmét irracionálisnak nevezi.

RUSSIA TODAY (Spanyol)

„Argentína felfüggeszti az RT spanyol nyelvű adását” címmel a globális orosz televízió spanyol nyelvű portálja arról tudósít, hogy 2014 októberében az akkor argentin elnök Cristina Fernández de Kirchner és Vlagyimir Putin orosz elnök együtt indította útjára az RT argentin adását, amelyet az ország lakosságának már 80 százaléka, mintegy 35 millió ember követ. Most a (neoliberális) új elnök elrendelte, hogy az adást júniustól függesszék fel.

 

 RUSSIA TODAY (angol)

Az argentin kormány azzal magyarázza az RT argentin adásának felfüggesztését, hogy az ingyenes tévéadások valamennyi csatornáját felülvizsgálták, de folynak az orosz féllel a tárgyalások az RT programjának folytatására, jelenti a globális orosz tévéállomás angol nyelvű portálja. Ugyanez a sors érte a TeleSUR pán-latin-amerikai tévéállomást is (amelynek központi szerkesztősége Venezuela fővárosában, Caracasban van).

*             *             *

„Rachida Dati francia politikus és az Európai Parlament tagja 12 európai, elsősorban néppárti politikussal együtt levelet írt a Russia Todaynek e címmel: „Miért van szüksége az eddigieknél is jobban Európának Oroszországra?” A levél az Oroszország elleni szankciók feloldását követeli.

 

 

POLITICO

Az amerikai hírportál európai szerkesztőségéből kiküldött reggeli köremail „Oroszországba szeretettel – Juncker látogatása nem az első lesz” címmel azt írja, hogy az Európai Bizottság elnökének csütörtökre tervezett és hevesen támadott szentpétervári látogatása  nem az első ilyen, hiszen Oroszországba látogatott már az olasz, a magyar, a finn és a luxemburgi miniszterelnök, valamint Merkel kancellár, a francia, a görög és az osztrák elnök, valamint „egy rakás miniszter” az EU tagországaiból.

 

 

JUNGE FREIHEIT

A bajorországi Regensburg mellett lévő Neutraublingban lévő uszoda Németországban az első, amely megtiltotta a muzulmán nőknek, hogy a teljes testet takaró burkiniban fürödjenek, írja a jobboldali német lap. (A mellékelt fotón három burkinis nő látható, amint éppen a medencébe készülődnek.)

 

SPUTNIK (német)

„Lafontaine. ’az oligarchák USA-ja Oroszországot be akarja keríteni” címmel idézi az orosz hírügynökség német nyelvű portálja Oskar Lafontaine volt német pénzügyminisztert, aki hozzátette, míg az USA Oroszországot akarja bekeríteni, Németországnak egy Moszkvát bevonó biztonsági  rendszer állna érdekében. Lafontaine egy „Állítsátok meg Ramsteint!” követelő kaiserslauterni tüntetésen beszélt. Ramstein amerikai katonai támaszpont, ahol a közel-keleti légtérben működő amerikai robotgépeket is irányítják és, mondta Lafontaine, egyre világosabbá válik mindenkinek, hogy Ramstein az USA világméretű háborújában döntő szerepet játszik.

 

SPUTNIK (angol)

Az a tény, hogy Oroszország 2,5 milliárd eurós kölcsönt ad Iránnak, azt mutatja, hogy még az oroszellenes szankciók sem tudják megállítani Moszkvát abban, hogy gazdasági kapcsolatait kiterjessze déli partnerével, jelenti az orosz hírügynökség angol nyelvű portálja.

 

GLOBAL TIMES

Csaknem egyszerre orosz és kínai hadihajók érkeztek a Tiaojü-szigetek közelében fekvő, Japán által „érintkező övezetekbe”. Japán nagyon fél a szoros kínai-orosz kapcsolatoktól, írja a globális politikával foglalkozó honlap. „Rémálom lesz Japánnak, ha a kínai és az orosz hadiflotta és légierő együttműködik a Csendes-óceán nyugati részében”, írja, majd így folytatja: „Az USA még mindig a történelmi áramlatokkal szembe úszik, és megpróbálja becementezni globális katonai szövetségeit. Japán legaktívabb szövetségesei egyike”.  Viszont „Kína és Oroszország megtették a magukét, hogy gondoskodjanak arról, a világ nem jut súlyos megosztottságba és konfrontációba”. A cikk felteszi a kérdést, miért olyan ideges japán a Tiaojü-szigetek közelében felbukkant hadihajók miatt? „Egyszerűen azért, mert Japán titkol valamit, ami nem viseli el a napsugarat. Az amerikai-japán szövetség növekvő hajlamot mutat arra, hogy ártson az ázsiai-Csendes-óceániai térségben a békének. Lehetetlen, hogy a külvilág ne válaszoljon e provokatív akciókra. A cikk így fejeződik be: „Tokió reagálása a kínai és orosz hadihajókra… nevetséges. Csak azt mutatja a világnak, hogy miként kell bánni Japánnal”.

 

COMPACT

„Az EU a demokrácia halála” címmel a német internetes portál – melynek jelmondata „Bátorság az igazsághoz” –  közli Nigel Farage brit európai parlamenti képviselővel készített interjúját, aki UKIP pártja élén az élharcosa annak, hogy a britek június 23-án lépjenek ki az EU-ból . Farage elmondta, abszurd, hogy egy luxemburgi bíróság mondja meg a briteknek, mit tegyenek.

 

 


Forrás:lovasistvan.hu
Tovább a cikkre »