Narancssárga Csepel: külön rovatot kap Németh Szilárd zabálása a kerületi újságban

Pedig nem árt emlékezni arra, hogy Németh Szilárd jelenleg egy senki Csepelen:

  • volt polgármester, de már nem az
  • a 2014-es választásokon kikapott, így egyéniben nem lett OGY-képviselő, csak listáról
  • tehát Németh Szilárd jelenleg ugyanolyan képviselőjelölt, mint bárki más.
  • Mégis, Németh Szilárd egy egész rovatban eszik abban az újságban, ami az adófizetők pénzéből készül.

    És abban az újságban, ami –társaihoz hasonlóan nyilván véletlenül- nem adta le időben hirdetési árjegyzéket az Állami Számvevőszéknek, így „sajnos” egyik párttól sem tud fizetett hirdetéseket fogadni.

    De Németh Szilárdnak és a Fidesznek nem is kell vennie semmit. Németh Szilárd külön rovatban csinál kolbászos tepertőkrémet:

    A hírt a kerületi Ittlakunk.hu hozta, hozzátéve: október 26-án a képviselő-testület többsége megszavazta, hogy 2018-ban a Csepeli Hírmondóból a szokásos 24 helyett 32 lapszám jelenjen meg. Ez azt jelenti, hogy január közepétől áprilisig, azaz az országgyűlési választásokig kétheti lapból hetilappá avanzsál a kiadvány. Erre bruttó 32 millió forint többletet szavazott meg a képviselők többsége. Nyilán nem lett volna jobb helye annak a 32 millió forintnak.

    Borbély Lénárd fideszes polgármester a lap szerint így nyilatkozott erről a Hírmondó idei első számában: „Az önkormányzat képviselő-testülete úgy döntött, hogy a Csepeli Hírmondó is hetente fog megjelenni, hogy elég információ (!!!! :DDD) jusson el az olvasókhoz a pártokról, jelöltekről és elképzeléseikről. Ennek megfelelően az országgyűlési választásokig megjelenő lapszámokban kiemelt szerepet fog kapni a csepeli és országos politika, a jelöltek és pártok bemutatása és elképzelése.”

    A csepeli Fidesz egyébként más vonalon is támad: mint arról korábban beszámoltunk, még a kerületi facebookos apróhirdetési oldalakra is folyamatosan posztolják a propagandát, de kiderült, hogy az évek óta nem működő kerületi tévét is beizzítják a választások kedvéért. Eredetileg arról is mi számoltunk be, hogy a csepeli SZTK-t telerakták lapostévével, és mindegyiken a nyíltan fideszes köztévé híradói mentek.


    Forrás:alfahir.hu
    Tovább a cikkre »