2021. szeptember 25., 10:44

Állítsátok meg őket!

Hogy a Netflix filmforgalmazó, filmgyártó és társai milyen ferde nézeteket terjesztenek filmművészet címszó alatt, az legyen a felnőttek dolga. Ám ha a gyermekeknek szánt filmek gyártói és forgalmazói is beállnak a szivárványos propaganda terjesztésébe, azt nem szabad szó nélkül hagyni.

disney csók
Azonos neműek csókja a Csillag kontra Gonosz Erők című Disney-rajzfilmsorozatban
Fotó: Disney
Kereszténygyalázás „művészi” eszközökkel

Úgy tűnik, hogy a filmgyártók lassan már alig találnak más témát, mint a homoszexualitás népszerűsítését és a kereszténység gyalázását. Ezeknek a „remekműveknek” a terjesztésében mellszélességgel vesz részt a Netflix filmforgalmazó.

Két éve a Krisztus első megkísértése című karácsonyi (!) filmben az „alkotók” Jézust homoszexuálisként, Szűz Máriát örömlányként, a tanítványokat pedig alkoholistákként ábrázolták. Aztán készült olyan játékfilm is, amely szintén a Netflix kínálatában volt hozzáférhető. Ebben a keresztre feszített Jézus gépfegyverrel végez az őt megfeszítő római katonákkal, majd obszcén szexuális cselekedetekben vesz részt.

A Netflix mellé újabban beállt a gyalázkodók sorába a Pathé filmgyár is Benedetta című „alkotásával”, amely nem más, mint a leszbikus „értékek” propagálása. Paul Verhoeven holland rendező filmjének története a 17. században játszódik, főszereplője (hogyan másképp?) egy apáca, aki leszbikus kapcsolatba kerül egy másik nővérrel. A film hemzseg az erőszaktól és a naturalisztikus homoszexuális jelenetektől. Csak illusztrálásképpen: a két apáca a „magaskultúra” csúcsteljesítményének egyik jelenetében egy Mária-szobrot használ szexuális örömszerzésre.

A rajzfilmkirály forog a sírjában

Ki ne szerette volna a Walt Disney-meséket? Magával ragadó világot ismerhettünk meg általuk, ahol a jó és a rossz küzdelme zajlik, a főhősök bátorsága és szeretete példaértékű. Jó szívvel ültethettük le a gyermekeinket a klasszikus Disney-mesék elé, mert tudtuk, nincs mitől féltenünk őket. Élénken él az emlékezetemben, milyen jól szórakoztunk a gyerekkel vagy harmincöt évvel ezelőtt, amikor újév napján az egyik tévéadó egész nap Tom és Jerry-filmeket sugárzott.

Walter Elias Disney varázslatos animációs filmjei, a Hamupipőke, a Bambi, a Kacsamesék, a halhatatlan hősök mint Mickey egér, Donald kacsa, Tom és Jerry, Micimackó és folytathatnánk a sort az élő szereplős filmekkel, generációk számára nyújtott meghatározó moziélményt.

Igaz, Walt Disney élete tipikusan amerikai karriertörténet, és az ő pályafutásában hamisítatlan hollywoodi „álomprojektről” volt szó, amelyben a művészi kvalitások mellett a haszon és a bevétel vitte a prímet (ezért is nyitotta meg a Disney-vidámparkot mint járulékos bevételi forrást). A Disney-filmek azt nyújtották, amire az amerikai felszínes moziművészet predesztinálta őket. Mindazonáltal tisztességesen elkészítve, profi módon megcsinálva.

A margóra említsük meg, hogy amikor a magyar liberális „magaskultúra” kizárólagos értékeit szajkózó ítészek pfujolnak a Vitéz László-féle bábszínház maradisága és egyszerűsége fölött, elfelejtik, hogy a mesék világa mindig a jó és a rossz küzdelméről szólt, kezdve a népmesékkel, folytatva a klasszikusok legjavával. Ebből a szempontból például Tom és Jerry harca alig különbözik a Vitéz Lászlótól: egyikben is, másikban is püfölik egymást a hősök. Kár tehát fanyalogni valami fölött csak azért, mert az magyar tartalmú, és mellesleg történelmi témát dolgoz fel, amelyben szerephez jut a hazaszeretet is.

Új időknek új dalai

A Disney-birodalomban azonban olyan folyamat vette kezdetét, amely az óriás filmgyár önfelszámolását is jelentheti. Az új időknek új szeleivel ugyanis kezdetét vette a megszokott mesevilág áthangszerelése és újraértelmezése. Magyarán: a Disney is lefeküdt az LMBTQ-úthengernek.

A Muppet Babies című gyermeksorozat legutóbbi epizódjában például a Hamupipőkét (Cinderella) játszó Gonzo nevű férfi szereplőt a szintén férfi karakterű jó tündér játssza, miközben a „rejtélyes új hercegnő” Gonzorellaként mutatkozik be a többi királylánynak. A filmből egyszerűen kivettek egy női karaktert, és férfi karakterrel helyettesítették. Tavaly jelent meg első biszexuális szereplőjük, egy 14 éves lány a Bagolyház című mesében, a nyáron pedig egy homoszexuális mesehőst mutatott be a Disney, aki a Jungle Cruise című filmben erkölcstelen megjegyzéseket tett.

A Disney elnöke, Robert Iger is beállt a sorba, és a radikális liberális nyomásnak engedve egyre nagyobb teret nyújt az LMBTQ propagandának a filmjeiben. Nem véletlen, hogy a szivárványos ideológia gyárosai kivetették a hálójukat a Disney-re, hiszen ennek a filmjei tömegekhez jutnak el, elsősorban a legifjabb korosztályhoz. Hogy az agymosást nem lehet elég korán kezdeni, azt itt, Közép-Európában tapasztaltuk évtizedekig, amikor a cserkészet kommunista változatának, ahol a pionírszervezeteknek a legkisebbek, a szikrák jelentették az előfutárait.

meleg mese
Fotó:  Youtube

Az elmúlt másfél év során, a világjárvány idején a Disney is dollármilliárdokat veszített, és kénytelen volt 28 ezer munkahelyet megszüntetni. Logikus lenne tehát, hogy az utcára került tízezrek és a kiesett milliárdok miatt a cég még inkább a családok felé fordul a kínálatával. Ehelyett elkezdi nyomatni a szivárványos propagandát, ami mindennek nevezhető, csak családbarátnak nem. Magyarán: a normális családoktól bezsebelt bevételekből szeretné finanszírozni a káros propagandát, amely a családok ellen menetel. Persze, ne legyenek kétségeink, hogy a kiesett nyereséget – ha a cég „jól viselkedik” – pótolják a szponzorok és befektetők s a mögöttük álló háttérhatalom.

Kevesek szélmalomharca

„Arra törekszünk, hogy szembe szálljunk az LMBTQ-radikálisok hangos csoportjának a nyomulásával, hogy Robert Iger, Bob Chapek és a többi Disney-vezető kétszer is meggondolja, folytatja-e a gyerekeink szexuális átnevelését” – írja minapi petíciójában a CitizenGo emberjogi szervezet, amely egyebek mellett a család és a keresztény értékrend védelmét tűzte a zászlajára.

A szervezet természetesen szálka a szivárványos lobbi szemében. Néhány hónapja például a szivárványos zászlót kitűző Európai Parlamentben vonták őket kínpadra egy meghallgatáson. A CitizenGo – bár hátrányban van, hiszen nem tudnak sztárügyvédeket fizetni és nincsenek olyan befolyásos támogatóik, mint az LMBTQ-lobbinak – nem hagyja magát, és aláírást gyűjt a Disney vezetőinek felszólítására, összpontosítsanak inkább a családbarát szórakoztatásra, mint a gyerekek átnevelésére.

A szervezet legújabb petíciója a fent említett Benedetta című film betiltására irányul. Mint írják: „A film sokkoló és undorító. Célja nem egy kiemelkedő személy hiteles bemutatása, hanem a leszbikus pornográfia normalizálása és népszerűsítése, valamint a katolicizmus lejáratása, különösen a fiatal közönség soraiban.” Ám mint említettük, a felnőttek könnyen meg tudják ítélni, mi való nekik, a képernyőre meredő gyerekek azonban könnyen tőrbe csalhatók.

Megjelent a Magyar7 2021/38.számában.

Megosztás
Címkék

Iratkozzon fel napi hírlevelünkre

A Facebook drasztikusan korlátozza híreink elérését. A hírlevelünkbe viszont nincs beleszólása, abból minden munkanapon értesülhet a nap 7 legfontosabb híréről.