Jogerős: nem tényeket, hanem hazugságokat mondott be a TV2 Tények című híradója a Jobbikról

Jogerős: nem tényeket, hanem hazugságokat mondott be a TV2 Tények című híradója a Jobbikról

Több száz nyertes sajtóperen van túl a Jobbik, miután a Fideszhez köthető sajtótermékek évek óta aktívan közvetítik a kormánypártok kommunikációs paneljeit, legyen szó akár légből kapott hazugságok terjesztéséről is.

Az ellenzéki párt péntek este közölte, hogy újabb jogerős pert nyertek a kormánypropagandával szemben, ezúttal a TV2 Tények című híradója állításai miatt.

A fideszes tévé ugyanis a 2018-as választási kampányból többek között azzal vette ki a részét, hogy azt az álhírt terjesztette, miszerint a Jobbikot is pénzelte a jelenleg a DK színeiben politizáló Czeglédy Csaba.

Hírdetés

Természetesen a valótlan állítást nem csak a TV2, hanem több tucat, ugyanezen érdekkörbe tartozó médiafelület is megjelenítette. A párt közölte: a TV2 esetében a Fővárosi Ítélőtábla mára jogerős ítéletben kötelezte a propagandacsatornát arra, hogy fizessen meg a perköltségen kívül félmillió forintot meghaladó sérelemdíjat.

Mint írták,

megállapították azt is, hogy az, amit akkor a Jobbikról állítottak, az utolsó szóig valótlan volt.


Forrás:alfahir.hu
Tovább a cikkre »