Ismét beégett a fideszes propagandagyár: milliókat fizethetnek Vonának

Ismét beégett a fideszes propagandagyár: milliókat fizethetnek Vonának

Nem terroristák, török nacionalisták hallgatták Vona Gábort – írta a kormánypárti média

Bár az orbánista bulvárlapok úgy tálalják, mintha újdonságról lenne szó, már többször is előszedték az előadás részleteit. A CÖF két és fél éve még óriásplakátra is vitte a hazugságot, az embereket teljesen hülyének néző Fidesz-sajtó viszont úgy tálalja a történteket, mintha azokra most derült volna fény.

„A Fidesz által a napokban telefonon is terjesztett hazugságról derült ki, hogy aki ezt a Jobbik elnökéről állította, semmivel nem tudta alátámasztani”

– közölte szerdán a Jobbik sajtóosztálya.

A párt arról tájékoztatta lapunkat:

„a mostani perben a Vona Gábort törökországi terrorszervezettel való kapcsolattartással illető vádakat először közlő Ripost, majd a rágalmait továbbadó 888, Lokál és Origó nevű szennylapok igazolhatták volna, hogy bármi igaz abból, amit a Jobbik elnökének törökországi előadássorozata miatt írtak, de mivel minden hazugság volt, amit erről közöltek, szembesülniük kellett a jogerős ítélőtáblai döntés képében szembejövő igazsággal.”

A Vona Gábort terroristákkal való kapcsolattal, Allah-dicsőítéssel rágalmazó fideszes lakájmédia így összesen közel hárommillió forint sérelemdíjat és perköltséget kell fizessen a Jobbik elnökének, illetve nyilvános levélben kell bocsánatot kérniük tőle.

„Természetesen ugyanez vár a rágalmak kiagyalójára és mostani fő terjesztőjére, a hazugságon kívül mással érvelni nem tudó Fideszre is”

– fogalmazott a Jobbik sajtóosztálya.

Ahogy arról kedden beszámoltunk, az agitprop szintre süllyedt közmédia is nagy pofont kapott, miután napokig folytattak karaktergyilkos kampányt Vona Gábor ellen, mert palesztin származású esküvői tanúja volt. Az illetőről az Alfahír kiderítette, hogy a közmédiában évekig vezetői pozícióban volt, és jelenleg is kulturális műsorok készítésében közreműködik.


Forrás:alfahir.hu
Tovább a cikkre »