Elismerték: kézivezérelt a közmédia

Közmédiások is elismerték, hogy kézi vezérlésre gyártanak híreket. Az al-Dzsazíra angol nyelvű adásában az egyik név nélkül megszólaló forrás arról beszélt, hogy felettesei olyan levelet kaptak, ami a Miniszterelnökség elvárását tartalmazta. Azt kérik, hogy minél többször hangozzon el az adásokban Soros György neve, és ha lehet, a róla szóló hírekbe tegyék bele a migráns és a balliberális szavakat is. Egy másik alkalmazott pedig elismerte hogy a kormányról tilos rosszat írni, a politikailag érzékeny ügyekről pedig központi utasítások szerint kell beszámolni. A műsor emlékeztet arra, hogy a magyar média több mint 60 százaléka Fidesz közeli tulajdonban van.


Forrás:mno.hu
Tovább a cikkre »