Befagyasztotta az orosz állami tévé számláit a brit bank

A Royal Bank of Scotlandhoz tartozó NatWest befagyasztotta a Russian Today, orosz állami médiumhoz tartozó összes bankszámlát – írja a BBC.

A lap szerint a hírt az Russian Today főszerkesztő-helyettese is kiposztolta, jelezve, hogy a döntést semmivel sem indokolták és visszavonhatatlan. Éljen a szólásszabadság – tette hozzá. 

Нам закрыли счета в Британии. Все счета. ‘Решение пересмотру не подлежит’. Да здравствует свобода слова!— Маргарита Симоньян (@M_Simonyan) October 17, 2016

Az RT-t korábban elmarasztalta elfogult riportjai és tudósításai miatt a brit Ofcom. Az egyik riportban például azt állították, hogy a BBC csak megrendezte azt a tudósítását, amelyben vegyi fegyverek bevetésével vádolták Szíriát.

A számlák befagyasztása egy nappal azután lépett életbe, hogy Nagy-Britannia és az Egyesült Államok figyelmeztették Szíriát és Oroszországot, hogy gazdasági szankciókra számíthatnak, ha folytatják Aleppó bombázását.

 


Forrás:mno.hu
Tovább a cikkre »