"Vona kutyái" – írta nemes egyszerűséggel az adófizetők pénzéből fenntartott közmédia

"Vona kutyái" – írta nemes egyszerűséggel az adófizetők pénzéből fenntartott közmédia

Nem maradt el a válasz: Ómolnár Miklós fideszes szennyportálja megírta a sztorit, kissé kiszínezve:

– “Megtévesztő módon, bűncselekményt elkövetve jutottak be a hosszabb ideje megfigyelt az épületbe”.

– “Céljuk az volt, hogy egy kamera előtt félemlítsék meg a Ripost újságíróit”.

– “Ma délelőtt megérkezett a szerkesztőségébe a Vona-féle bosszúkommandó. Élén a pártelnök testőrével Szilvási Péterrel, akit a legagresszívebb riporterként tartanak számon a Jobbik háztáji tévéjében.” (Szilvási Péter egyébként nem testőre Vona Gábornak, ez szintén Ómolnár képzeletének szüleménye.)

– “a Jobbikos osztag már a behatolás előtt jó fél órával felderítette a terepet, nyilvánvalóan valamiféle előzetes behatolási tervet készítve.”

Ennyi talán elég is ebből, a Riposton ez a színvonal nem meglepő, de a cikket átvette a közpénzből működő MTVA hírportálja, a Híradó.hu is.

“Vona emberei rárontottak a Ripost szerkesztőségére”

– olvasható a címben, csakhogy a cikk URL-jéből az is kitűnik, hogy az első verzió még erősebb volt:

http://www.hirado.hu/2017/09/14/vona-kutyai-rarontottak-a-ripost-szerkes…

A közszolgálati portál tehát nemes egyszerűséggel Vona kutyáinak nevezte az N1TV riportereit, majd átvette a Ripost hazugságait is. Igaz, később érezhették, hogy ez túl erős, így végül finomítottak a címen.


Forrás:alfahir.hu
Tovább a cikkre »