Soros millióiból „küzdött” a 444

A 444.hu portál 15 millió forintnak megfelelő dollárt kapott 2014-ben egy Soros György által működtetett hálózattól. Erről a Mandiner ír egy szivárogtatóportál összesítése alapján.

A pénzt arra kapták, hogy cikkeikkel felfedjék a választási visszaéléseket. A lap korábban nem közölte, hogy nyertek volna a pályázaton. A magyar származású tőzsdespekuláns a 444 mellett több magyar civil- és jogvédő szervezetet támogatott ilyen módon a kiszivárgott adatok szerint.


Forrás:mno.hu
Tovább a cikkre »