Politikai okok miatt rúgták ki Szaniszlót

Politikai okok miatt rúgták ki Szaniszlót

Széles Gábor megelégelte, hogy Szaniszló Ferenc műsorvezetőnek önálló gondolatai vannak, és hogy kritizálta a Fideszt, ezért megvált tőle. Az üzletember kérdésekre válaszolva leplezetlenül beszél arról, hogy politikai tisztogatásról van szó.

Ilyen és hasonló levelekkel bombázták meg a nézők a Facebookon az Echo TV tulajdonosát: „Kedves Széles Gábor! Meglepődve olvasom a Pesti Srácok oldalán, hogy az ön tulajdonában lévő Echo TV felmondott Szaniszló Ferencnek. A kommenteket olvasva nem csak engem sokkolt a hír, hisz Szaniszló úr az egyik húzó neve volt a csatornának, az általa közölt események és azok hátterének kibontása, magyarázata egy komoly hiánypótlás a mai PS világban. Kérem, ha valami magyarázatot adna, megköszönném.”

„Kedves Gábor! ha Szaniszló lekerül a képernyőről, akkor a nézők fele is elkerül a képernyők elől! Óriási a felháborodás, de én remélem, a hír csak kacsa!”

Széles az alábbi válasszal nyugtatja meg az érdeklődőket, amelyből kiderül, hogy a közös megegyezés mögött politikai akarat húzódik. „Mi nem mondtunk fel, hanem közös megegyezéssel távozik. Szerettük volna, ha visszatér a régi »panorámás« vonalhoz, de Ő csak a részben kormányellenes »prédikációit« hajlandó lett volna folytatni. Gondolom, már van helye a jobbikos internetes tv-nél.”

Széles Gábor álláspontja intő jel lehet a csatorna további műsorkészítőinek is. Szaniszló Ferenc a csatorna egyik arcaként ugyanis már nyolc éve vezeti a leginkább világméretű összeesküvésekkel foglalkozó Világpanorámát, eddig azonban ez nem zavarta a kormány álláspontját kritika nélkül elfogadó tulajdonost.


Forrás:mno.hu
Tovább a cikkre »