Az ember fia néha komolyan elgondolkodik azon, most azonnal pakolja be az asszonyt a kocsiba és a lehető legnagyobb sebességgel húzzon le az első vízpartra pecázni, fröccsözni, vagy lángost enni a létező legnagyobb távolságra a magyar belpolitikától, de hát a szabi még messze, meg hát így is, úgy is megtalálnak a hírek.

5390326_61b19499fa7d0e11474d15bea20606dd_wm.jpgA nagy visszavonulás helyett tehát itt van nekünk a mindent átszövő magyar közélet, a kétharmad III/II-esével, a nagyon is ortodox orális külpolitikát folytató miniszterelnökkel, vagy épp a perét előre lezsírozó olajvezérrel.

Pedig olyan szépen indult mindent. Viszonylagos épségben letudtunk két választást a háromból, jön a jó idő, kezdődnek a fesztiválok és persze este hattól rá is lehet tapadni a kétévente látott tévére, hogy bárgyú tekintettel bámuljunk az asszonyra, ha nem sörrel jön be a nappaliba.

Nos, ebbe az idillbe piszkított bele a hírhedt magyar közélet. Illetve a lengyel, amelynek lehallgatási botrány-hulláma azért a mi partunkhoz is elér. Ebből aztán megtudhattuk, hogy a magyar miniszterelnök apait, anyait beleadott a keleti nyitás érdekében. Ám, mielőtt hanyatt esnénk a meglepetéstől és a műfelháborodástól, azért tegyük gyorsan hozzá, hogy a magyar külpolitika erősen 18+-os forgatókönyvét immáron hosszú évtizedek óta a mélytorkos komoly szakértői írják, akiknek majdnem mindegy milyen égtáj szerint áll az a bizonyos szerszám. Ne most kezdjünk bele a pirulásba.

Kicsit egyértelműbben fogalmazva: a politikai orál miatt most azok hőbörögnek a leginkább, akik amúgy szépen összehozták az európai uniós szerződést, annak számos szervilis, hazánk érdekeivel ellentétes pontjával. Annak idején Kovács „tanuljunkmegkicsiklenni” Laci bácsi a boldogtalan emlékű Nap-keltében széles vigyorral az arcán mesélte, hogy ők már régen pezsgőztek a brüsszeli a haverokkal, amikor a hülye lengyelek szomszéd szobában még mindig izzadtak a csatlakozási feltételek felett. Aztán persze ők is beadták a derekukat. Csakhogy ők kialkudtak egy rendes, mindkét fél számára kölcsönös örömöket okozó kufircolást, mi meg csak szoptunk. Már akkor is.

A lezsírozott ítélet

A felnőttfilm egy másik jelenetében egy úriember, történetesen Hernádi Zsolt meséli önelégülten: hamarosan véget ér a pere, minden rendben lesz, utazgathat utána kénye kedvére, ahová csak akar. (Hernádit egy volt Mol-alkalmazott azzal vádolja, hogy nagy mennyiségű részvényének értéke a horvát INA energiacég körüli bizonytalanság miatt nagy mértékben csökkent, amit - szerinte - Hernádinak köszönhet.)

A kiszivárgott hangfelvétel szerint az egész eljárás gyakorlatilag egy jól kitalált trükk, ahol a magánvádló az üzlettárs kedves neje, az ítélet pedig előre borítékolt.

Magyarul: az egész egy kamuper, ami arra jó, hogy Hernádit itthon felmentsék, így ebben az ügyben már semmilyen más bíróság nem vádolhatja meg újra, így értelemszerűen megszűnik a nemzetközi körözés is ellene. Egyszerű ez, mint a koccintós szódával. Csakhogy - ha a beszélgetés valós - akkor Mol vezér csúnyán elszólta magát.

Ügyes, igazi fideszmaffiás módszer – mondhatnánk, ha nem vert volna meg kellemetlenül jó memóriával minket a sorsunk. Mert hát alig egy hónapja történt, hogy a Molnár Gyula egykori XI. kerületi szocialista polgármestert egy könnyű pár száz millás ingatlanmutyi vádja alól egy olyan bíró mentette fel a Kúrián, akit egész véletlenül 2010-ben az MSZP jelölt alkotmánybírónak. És ezt nyilván a Fidesz is tudta. Mint ahogy a szocik is rég tisztában kell, hogy legyenek (ha már Varsóig is eljutott a pletyka) Hernádi ügyvédjének családi állapotával.

Csak hát  a magyar politika swinger klubjában ugyan néha összevesznek a tagok egy-egy csajon, de azért mégis csak működik a makktársiasság. Nehéz napokon néha nekik is becsúszik egy-egy ottóztatás – de a pénisz rosszabbik oldalán 25 éve mindig mi állunk. És ez az igazi szopás… 

Széljegyző

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr646407733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szúrófény 2014.06.25. 05:02:04

„hol a bűnözők a törvényhozásban ülnek, soha törvény elé nem kerülnek!” Bölcsességek könyve! Ókor Óta tudott!
Szent Ágostonnak az a sokszor idézett mondása, hogy igazságosság nélkül az állam is csak egy rablóbanda,

Szúrófény 2014.06.25. 05:03:13

„hol a bűnözők a törvényhozásban ülnek, soha törvény elé nem kerülnek!” Bölcsességek könyve! Ókor Óta tudott!
Szent Ágostonnak az a sokszor idézett mondása, hogy igazságosság nélkül az állam is csak egy rablóbanda,

Zsuzsanna Lévay 2014.06.25. 05:43:06

Most ne azt elemezgessétek seggnyalók hogy az EU szerződés kötés hibás, hanem azt hogy mennyire aljas ez a hatalmon lévő kormány élen orvbánnal. lázárral, arrogánstónival és még lehetne sorolni.

polgári kór 2014.06.25. 12:35:13

A zembereket azeredmények érdeklik, nem a hisztériakeltés. Ez max. megint jó lesz ősszel egy újabb 10%-ra.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.25. 12:56:00

szépen indult minden? mégis hol?

A lejtős választási szabályokkal? az álcivil karaktergyilkosokkal?

Tidal Wave 2014.06.25. 12:57:23

Mondjuk a lengyelek hasonló trükkökkel védenének egy Hernádi kaliberű embert, nem hiszem , hogy ott annyira különbbül mennének a dolgok (ha egyáltalán igaz ez az egész sztori, nem csak valami bizonyíték nélküli elmélet, minthogy Lázár váltatta le az Origo főszerkesztőjét, amit azóta tényként kezel a sajtó, csak éppen bizonyíték nincs rá).

Az, hogy Magyarország milyen szerződést köt az oroszokkal, azon ugyan a lengyelek lehetnek felháborodva, csak éppen nem az ő dolguk (mint ahogyan a miénk sem, hogy ők kivel mit kötnek).

De ez az egész kiszivárogtatás gyanús, mert itt valaki nagyon akart ártani a jelenlegi lengyel kormánynak, és igyekezni szembefordítani őket a külföldi partnerekkel. Gyanús, hogy ebben medve bátyuska mancsa van benne...

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.06.25. 13:00:32

Azért az legyen világos, hogy az, hogy egy párt jelöl valakit alkotmánybírónak olyan nagyon sokat nem jelent.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.06.25. 13:25:34

Tegnap bementem egy idegen portára, és loptam egy csomó uborkát.
Na de mások is ezt tették. Éppen azok, akiket annyira utálunk. Nem beszélve arról, hogy a porta gazdája meg részeges. Szóval nem olyan nagy baj ez, hogy most nekem is lett fincsi uborkám.

Ez a cikk mondanivalója.

TrollSlayer 2014.06.25. 13:31:17

Ilyen nagy lendület mellett kedves posztíró, azt gondold, hogy lesz jövőre söröd?

Peterpapo 2014.06.25. 13:38:24

"hogy bárgyú tekintettel bámuljunk az asszonyra, ha nem sörrel jön be a nappaliba."

- Mit mondasz drágám? Milyen tálat?
- Mondom hozz egy sört te állat!

Peterpapo 2014.06.25. 13:42:54

@Tidal Wave:

"Az, hogy Magyarország milyen szerződést köt az oroszokkal, azon ugyan a lengyelek lehetnek felháborodva, csak éppen nem az ő dolguk (mint ahogyan a miénk sem, hogy ők kivel mit kötnek)."

Ez lehet, hogy nem teljesen, de akár igaz is lehet. Mint ahogy az is, hogy akik ezek után és védik ezt a hazug, korrupt, tolvaj kormányt, azok meg is érdemlik őket.

Netuddki. 2014.06.25. 13:50:59

Hm. Vlagyimir milyen sejtelmesen néz azon a képen.

Szamiz67 2014.06.25. 13:56:16

@Tidal Wave: De az ő dolguk is, Putyin abban érdekelt, hogy ne legyen energia kérdésekben egységes EU, hanem az egyes országokkal külön tárgyaljon, mert sokkal jobb tárgyalási pozícióban van így, "oszd meg és uralkodj..." Másrészt van a Visegrádi négyek csoportosulás, amely a közös érdekképviseletre, érdekérvényesítésre épül, hogy a német-orosz befolyási övezetben összefogással mutassanak erőt, nem mellékesen posztszovjet országokról beszélünk, akik rendesen megszenvedték az orosz/szovjet befolyást. Magyarország morálisan és stratégiailag is alávágott bármiféle közös fellépésnek, csak ennyi közük van ehhez a lengyeleknek.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.06.25. 13:56:37

@doggfather:
Inkább mióta nem? Azóta nem, hogy egy pártnak kétharmada van.
Régebben szükség volt egy legalább "nem ellenzem" szintű konszenzusra, ezért nem lehetett kimondottan pártembereket jelölni. 2/3-dal, persze, akár a kutyámat is kineveztethetem (,ha már lovam nincs).

Gekko 2014.06.25. 14:01:54

Jobbegyenes. Lószart, se jobboldali, sem egyenes nem vagy, kedves posztoló. Ha értenéd ezt a két szót, akkor tudnád, hogy az egyenes NEM RELATÍV. A tisztesség önmagában is létezik, miként erkölcs is. Ez maga a konzervativizmus. Azok az értékek, melyek önmagukban is léteznek.

Ha azt gondolod, hogy a szocik bűnei relativizálják ezeknek a szociknak a bűneit, hát lelked rajta.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2014.06.25. 14:06:58

"Pedig olyan szépen indult minden..."

Valahol elakadt…

Valami elindult… Valahol elakadt…
Csak szóval nem lehet bontani falakat.
Egyszerű hazudni sötétből fehéret,
Könnyen jön, könnyen megy, amíg csak ígéret.

Amíg a józan ész múltból pár szót kiás,
Ami még szép volt s nem ideológiás,
Cáfoló szennyözön támad és betemet,
Díszsírba téve sok igazság tetemet.

Cirkuszt és kenyeret skandál a szamár nép.
Épp képet mutatnak. Szép legyen, ha már kép!
„Eljön az új világ! Eljön a Kánaán!”
Elbújsz a régmúltban… Hol volt jó? Tán a fán…

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2010/08/valahol-elakadt.html

_most_ 2014.06.25. 14:12:31

szerintem gusztustalan volt, ahogy lefeküdt Orbán Putyinnak és gyakorlatilag minden orosz követelést teljesítenek. Nem elég, hogy rendelnek egy atomerőművet jó drágán, még a hitelt is tőlük veszik fel, 30 évre, devizában, az oroszok elég jó üzletet csináltak, azt meg kell hagyni.

burakefendi 2014.06.25. 14:21:11

Igazi hazafiak ezek a politikusaink, mindenre hajlandók a nemzetért :)

szonár 2014.06.25. 14:34:56

Komolytalan liberálbolsevik nyálverés a semmiről. A Hernádi-per részletei eddig sem voltak titkosak, a sajtó már megint az egészet. A lehallgatott beszélgetésben a lengyel vezér igazgató egyébként meglehetősen pontatlanul adja elő a részleteket.
A Paksi megállapodásról pedig a lengyel vezér tényszerűen csak annyit tudhatott, amennyit előadott. Magyarán, semmit. A vulgárisan előadott véleménye tehát komolytalan. Persze a libsiket ez sem érdekli.
Ez az ügy nincs.

Baldrick68 2014.06.25. 14:36:57

Akkor foglaljuk össze:
Nincs itt semmi baj, mivel a szocik is loptak és hazudtak tehát akkor a Fidesznek is szabad.
Igaz, hogy a szocik nagyságrendileg kevesebbet loptak és hazudtak, ennek ellenére a nép tök jogosan elkergette őket a fenébe.
Ezt az apróságot valahogy elfelejti megemlíteni a kedves szerző.

szonár 2014.06.25. 14:37:32

@_most_: Jellemző módon finom sincs a Paksi tárgyalásokrol, holott voltak erről cikkek. Az oroszok ajánlották a hitelt, de ez az ajánlat kifejezetten előnyös volt a magyar félnek, éppen ezzel futottak be az oroszok. Szó sem volt lefekvésről.

Baldrick68 2014.06.25. 14:38:33

@szonár:
Milyen az a liberábolsevik?
Az olyan mint a filoszemita náci?
Vagy mint az Igazmondó Orbán Viktor?

szonár 2014.06.25. 14:38:41

@Baldrick68: Nincs igazolva a nagysagrendileg kisebb lopás, ez is csak béba liberálbolsevik önfelmentés.

szonár 2014.06.25. 14:39:22

@Baldrick68: Olyan mint ti. Liberálisnqk látszó bolsi.:-)

szonár 2014.06.25. 14:41:07

@Lord_Valdez: Érdekes, amit mondasz, mert Pol Pétert hasonló okból tartjátok elfogultnak.

_most_ 2014.06.25. 14:53:07

@szonár: tudom, hogy nagyon kedvezők a hitel feltételei, hisz Orbán mondta, aki sose hazudik, igazából szegény oroszokat sajnálom, úgy érzem kihasználjuk őket :D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.25. 14:53:25

@Lord_Valdez: ezt értem, csak te nem ezt írtad. Vagy én nem ezt olvastam abból a kommentből. :)

zobod 2014.06.25. 15:06:56

Hernádi állítólagos hencegése jó nagy kamunak tűnik.

oszt jónapot 2014.06.25. 16:30:24

@szonár: Nem, Polt Pétert azért tarták egyesek elfogultnak, mert minden fideszhez kapcsolható ügyben megszüntette a nyomozást.

paraszthajszal 2014.06.25. 16:50:04

@zobod: az a baj, hogy pont nem. H. tudja, hogy vaj van a füle mögött, de azt is, hogy Magyarország majd megvédi, mert ez stratégiai érdek. A magyar igazságszolgáltatás függetlenségéről, szakszerűségéről pedig külföldön is szertefoszlik minden illúzió.

Ezek után várhatjuk, hogy legközelebb kiadnak-e nekünk holmi ír gázolókat… ha mi így védjük az érdekeinket, akkor ők meg amúgy fognak velünk kooperálni.

@Tidal Wave: "nem az ő dolguk"; jó, de akkor ne is várjuk, hogy ők ezek után komolyan vesznek minket vagy együttműködnek velünk bármilyen ügyben. Orbán első útja a beiktatás után Varsóba vezetett, hogy Tuskkal haverkodjon - nyilván ott is szóbakerültek az oroszok, a magyar és lengyel érdekek, ment a vállveregetés. Ezek után a lengyelek már nehezen nyelték le, hogy "támogatás helyett" az oroszokkal kb. egyidőben, hasonló követelésekkel álltunk elő az ukránokkal szemben, de a dolognak meg is lett a következménye, a magyar felet jól ki is hagyták arról a megbeszélésről, ahol a KKE országok a Keleti Partnerség országairól tárgyaltak. A diplomáciai elszigetelődés meg előrevetíti, hogy mennyire lehet eredményes a magyar külpolitika a jövőben.

paraszthajszal 2014.06.25. 16:54:26

@paraszthajszal: annyit helyesbítenék, hogy nem a kormányfői beiktatás, hanem a választási győzelem után repült Varsóba, és méltatta a "lengyel-magyar barátságot". m.168ora.hu/landingpage/orban-lengyel-magyar-baratsagot-meltatta-varsoban-126541.html

Amit lengyel barátaink ezek után valószínűleg erősen idézőjelbe tesznek majd.

szonár 2014.06.25. 17:42:08

@Zsuzsanna Lévay: tudom, hogy ez a kedvenc témátok, de nem elég.

szonár 2014.06.25. 17:44:15

@paraszthajszal: egy frászt. Annál is inkább nem stimmel az állítás, mert a lehallgatott beszélgetés meg januárban hangzott el.
Kár erőlködnek, ennek az ügynek nem lesz hatása a magyar-lengyel kapcsolatokra.

szonár 2014.06.25. 17:47:14

@oszt jónapot: az összes szoci ügyben is megszüntette. Ráadásul, nem is mondtál igazat, mert poltot már az első megválasztásáról megtámadták, fideszes múltja miatt. Vagyis, messze nem a döntései alapján minősítették elfogultság (a döntései nem is támasztják alá a vádakat).

szonár 2014.06.25. 18:02:58

@paraszthajszal: hülyeség, mert a lengyel egyszerűen tévesen értelmezte a Hernádiék által kezdeményezett eljárást. Persze utána nézhettél volna a tényeknek, hőbörgés helyett (a lengyel egyébként a medgyessyék által 2002-ben bevezetett eljárást minősítette tévesen). Az ír gázoló ügye ma már nem ismétlődhet meg az unión belül.

Es teljesen téves az elszigetelődésről való elmélkedésed is, éppen már többször találkozott a magyar és a lengyel miniszterelnök a lehallgatott beszélgetés óta. A múlt heti informális cseh-szlovák-román találkozóra agonizáltok, de arra pl. a lengyel sem hívták meg.

paraszthajszal 2014.06.25. 20:45:06

@szonár: a Hernádi-ügynek valóban nem lesz hatása, mert abban a lengyelek speciel nem érintettek, az viszont, hogy Orbán a májusi találkozó után közvetlenül az oroszokhoz hasonló követelésekkel állt elő Ukrajna vonatkozásában, Tusknál kiverte a biztosítékot, és ezt a következő kormányfői találkozón Orbánnak meg is mondta, ő beszélt a hangulat elromlásáról. index.hu/kulfold/2014/05/15/orban-tusk_vitaban_csucsosodott_ki_a_pozsonyi_csucs/

Persze, ettől még nem fogják rögtön azt követelni, hogy a magyarokat zárják ki a NATO-ból és az EU-ból, de hogy nem javította a kapcsolatokat, az biztos. Ja, amúgy én egyedül írom a hozzászólásokat, nem bérkommenter-teamben, így max agonizálok, nem agonizálunk.

A Hernádi-ügyben meg nem értelmeznek semmit tévesen, a magyar igazságszolgáltatás a kormány és Handó Tünde parancsaira ugrál, és ez egyre inkább világos lesz a többi EU-ország számára is, ami kiváló alapot nyújthat arra, hogy felülvizsgálják az igazságügyi együttműködést is.

"Megjegyezte Reding azt is, hogy az európai elfogatóparancs működtetése »magas szintű kölcsönös bizalmat követel meg a tagországok jogrendszere között«. Ez azt is jelenti, hogy »az EU minden tagállamának és intézményének folyamatos és tartós erőfeszítéseket kell tennie annak érdekében, hogy ezt bizalmat, amely a hatékony és független nemzeti igazságszolgáltatási rendszereken alapul, továbbfejlessze és erősítse«"

sumes67 2014.06.25. 21:06:58

@szonár: Persze, te nagyon jól tudod, a libsik ,a bolsik, meg a kenyéradó gazdáid is (ha nem értenéd: oviék) gennyesre lopták ,(oviék jelen és jövő idő) magukat.
Az atomprojekt révén a 10 milliárd euró kölcsön minimum felét fogják kimutyizni.Már megmondták, a beruházás 40 %-át hazai cégek csinálják, ez tiszta. A többit majd furcsa azeri, tadzsik, meg a fene tudja milyen hátterű cég fogja nyerni. De neked mondom, hiszen tudod, a 4-es metró projektből finanszíroznak.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.06.25. 21:32:03

@szonár:
Polt Péterrel nem az a baj, hogy a Fidesz jelölte, hanem hogy gyanús módon megszűnnek a keze alatt a fideszes ügyek.
Stumpf Istvánt se kritizálja soha senki, vagy Áder Jánost, pedig ha valakik, akkor ők fideszesek, de teszik a dolgukat, azt, amit az adott pozíció megkíván.

paraszthajszal 2014.06.25. 21:49:23

@Lord_Valdez: Áder Jánost már hogyne kritizálnák jobbról is, balról is (más kérdés, hogy ha állást foglal valami mellett/ellen, azért kritizálnák; ha nem, akkor meg azért):

"Áder is beállt a gátlástalan hazaárulók sorába" jobbik.hu/hireink/ader-beallt-gatlastalan-hazaarulok-soraba

"Áder ugyanolyan pártkatona, mint Orbán valamennyi kinevezettje. Politikai prostituáltak ezek, akik pénzért, hatalomért és látszatért elárulják az esküjüket, a hazájukat és a népüket." nepszava.com/2014/02/magyarorszag/ader-ezt-is-alairta.html

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.06.25. 23:03:49

@paraszthajszal:
Akkor szűkítem a megfogalmazást. A normálisak egyiket se basztatják, legfeljebb a döntéseit.
süti beállítások módosítása