Kormányzati szócső bánhatja a Jobbikról terjesztett hazugságokat

A Fidesz-közeli Magyar Idők kénytelen lesz a Fővárosi Törvényszék elsőfokú, még nem jogerős ítélete szerint helyreigazítást közölni egy olyan cikk miatt, melyben súlyos valótlanságokat állított a legerősebb ellenzéki pártról – olvaható a Jobbik közleményében. Alább a folytatás.

Egy Telegraph-cikkre hivatkozva, de – mint a tárgyaláson kiderült – még azt is pontatlanul idézve állították azt, hogy a Jobbikot Oroszországból finanszírozzák, és hogy a párt egy orosz banktól más európai szervezetekkel együtt több milliós kölcsönben részesült.

Jellemző a kormánypárti médiamanipulációra, hogy a fideszes lap a bírósági tárgyaláson még csak meg sem próbálta konkrétumokkal igazolni nyilvánvalóan hazug állítását, így a Fővárosi Törvényszék nem hozhatott más döntést, mint a kormányzati szócsőként működő napilapot helyreigazítás közzétételére kötelezte.


Forrás:kuruc.info
Tovább a cikkre »