Így menti meg Orbán Viktor Európát – a világsajtó szerint

Így menti meg Orbán Viktor Európát – a világsajtó szerint

Úgy látszik, hogy a liberális újságírók “parancsba kapták: tűzön-vízen át nyomni kell” azt, ami hitelteleníti a miniszterelnököt, még akkor is ha az teljesen ellentétes a valósággal. A minap a 444 és a Comment:Com is fullba nyomta a kretént, és megpróbálták bebizonyítani azt, hogy nem csak Orbán vétózott, de még a szerintük uniós tag Törökország is. Öt perc alatt derítettük ki, hogy az MTI-n kívül például a Die Weltet vagy a Sky News-t is személyesen a magyar miniszterelnök írja. Következzen egy random szemle a világsajtóból.

Die Welt

diewelt.png

Sky News

sky2.png

il Giornale

ilgiornale.png

Die Presse

diepresse.png

Kronen Zeitung

kronen.png

Le Soir

lesoir.png

b92

b92.png

Sputnik

sputnik.png

Ron Paul Institute

ronpaul.png

 

<!– –>


Forrás:spiler.blog.hu
Tovább a cikkre »