"Hillary Clinton a zsidó Soros bábja” – ezért is tudnak hazánkban királyok lenni a „liberálisok"

A felmérések szerint Hillary Clinton vezeti az elnökjelölti versenyt Amerikában, de elemzők továbbra is arra hívják fel a figyelmet, hogy az egykori külügyminiszter hackerek által megszerzett e-mailjei még okozhatnak neki kellemetlenséget. A kiszivárgott e-mailek alapján több helyen azt írták, hogy „Hillary Clinton Soros György bábja”.

Magyar Menedék - Badiny

Már Hillary Clinton külügyminisztersége idején hatalmas botrányt kavart, hogy hivatalos ügyeinek egy részét magán e-mailjén keresztül bonyolította, ami sokak szerint komoly biztonsági kockázatot jelent. Nem tévedtek nagyot: nemrég fel is törték a volt külügyminiszter e-mailfiókját, megszerezve több ezer elektronikus levelet – hangzott el az M1 aktuális csatorna esti híradójában. Ezekből derül ki az, hogy mennyire összefonódott a férjével, Bill-lel közös Clinton Alapítvány és a washingtoni külügyi tárca Hillary minisztersége idején.

A levelekből a nyilvánosságra hozók szerint egyértelműen látszik, hogy az amerikai State Department rendszeresen elgörgette az akadályokat az alapítvány ügyeinek és törekvéseinek útjából, valamint az is, hogy az alapítványnak juttatott bőséges, általában milliódolláros támogatásokkal kormányzati segítséget lehetett vásárolni.

Példaként kanadai uránbányászati koncessziót vagy éppen libanoni állami megrendeléseket említenek, amikor a családi alapítvány pénzelői elnyerhették Hillary Clinton ajánlását és támogatását. Hillary Clinton elnökjelölti kampányának és a Clinton családi alapítványának egyik legbőkezűbb támogatója pedig Soros György amerikai milliárdos és az általa futtatott Nyílt Társadalom Alapítvány.

A WikiLeaks nemrég megszerezte Soros György és Hillary Clinton demokrata elnökjelölt levelezésének egy részét. „Hillary Clinton Soros György bábja” – ezzel a címmel írt a Szabad Gondolat Projekt nevű portál cikket arról, hogy a kiszivárgott e-mailekből látszik, a volt amerikai külügyminisztert valósággal utasította az üzletember arra, hogy az amerikai diplomácia hol és milyen ügyekben gyakoroljon nyomást, vagy vesse be nem kis befolyását azokban az országokban, ahol Soros György üzleti és politikai érdekei azt megkívánták.

Ahol pedig nem ment másként, ott egyszerűen pénzen vett befolyást a milliárdos – számolt be az M1 Híradója. „Itt a bizonyíték: Soros György nyakig benne van a migráns ügyben!” – ezzel a címmel írt a Ripost hírportál arról, hogy a hackerek megszerezték az üzletember talán legfontosabb és legjelentősebb alapítványának, a Nyílt Társadalom Alapítványának mintegy 2500 dokumentumát. A Ripost és az általa idézett médiumok szerint Sorosnak benne van a keze az Európába érkező migrációs hullám kialakulásában.

A portál szerint a dokumentumokból az is kiolvasható, hogy Soros György az alapítvány által civil szervezeteknek, médiacégeknek folyósított adományokon keresztül számos európai választást próbált meg több vagy kevesebb sikerrel befolyásolni, köztük a magyarországit is.

„Soros pénzéből titokban küzdött a 444.hu” – a Lokál hírportál és a Mandiner jelentette meg, hogy a kiszivárgott dokumentumok szerint a 444 is kapott mintegy 50 ezer dollárt, csaknem 15 millió forintot 2014-ben. A Nyílt Társadalom alapítvány közvetítésével kiutalt pénzt a hivatalosan arra kapta a 444, hogy “olvasói bevonásával mind a 106 egyéni választókerületben felvegye a küzdelmet a választási visszaélésekkel”.

A Mandiner pedig arról ír, hogy 2014 tavaszán a Soros tőkéjéből indított, és általa azóta is támogatott Media Development Investment Fund nevű befektetési alap százmilliós befektetéssel szerzett tulajdonrészt a 444 kiadójában.

Mindkét hírportál megemlíti, hogy a 444-en kívül 2014-ben Soros-féle pénzekből kapott támogatást a többi között – a magyar migrációs politikát rendszeresen bíráló – Magyar Helsinki Bizottság, a Political Capital és a Transparency International Magyarország is.

Híradó nyomán


Forrás:hunhir.hu
Tovább a cikkre »