Fideszes médiumok estek egymásnak Szaniszló Ferenc kirúgása miatt

Fideszes médiumok estek egymásnak Szaniszló Ferenc kirúgása miatt

Széles Gábor milliárdos médiamágnás, az Echo TV és a Magyar Hírlap tulajdonosa nyilvánosan “fenyegette meg” a PestiSrácok.hu főszerkesztőjét azután, hogy a lap nyilvánosságra hozta Szaniszló Ferenc, a Világ-panoráma című műsor szerkesztőjének kirúgását.

Az eset azzal kezdődött, hogy az állami reklámpénzekkel kitömött PestiSrácok múlthét csütörtökön megírta a Szaniszló elküldéséről szóló hírt. Ezt követően Széles Gábort, az Echo TV tulajdonosát rajongói kérték számon Facebook-oldalán, ahol a csalódott nézőknek visszaírt, miszerint a sokak által kedvelt műsorvezető kormányellenes provokációkba kezdett, ráadásul szerinte a Jobbikhoz közeledik a Fidesz helyett.

Széles Gábor végül egyenesen Huth Gergelyre, a PS főszerkesztőjére támadt, aki korábban az ő alkalmazottja volt még Echo TV-s műsorvezetőként és Magyar Hírlapos főszerkesztő-helyettesként is. Széles azt írta Huthról:

“PESTISRÁCOK részeges főszerkesztője jobban tenné ha befejezné a gyűlölködést az ECHO TV ellen. Tudom, nehéz megemésztenie, hogy annak idején az ittas műsorvezetése miatt kellett eltávolítanunk az ECHO TV műsorvezetői közül valamint az inkorrekt viselkedése miatt az MH főszerkesztőhelyettesi posztjáról. Jobb lenne ha csöndbe maradna, mielőtt kiteregetnénk a szennyesét. Eddig nem tettük meg, de ha kell meg fogjuk tenni.”

A vállalkozó oldalán kibontakozott vita során Széles Gábor többször leírta azt is, hogy Szaniszló Ferencet nem egyszer figyelmeztették a kormánypártoktól való elhajlása miatt, de ő ezekre nem reagált. Mint a tulajdonos fogalmazott,

a hátsó szándékoktól vezérelt kormánykritika, melynek csak egy lényege lehet, a kormány gyengítése, nem erre a csatornára való.

A kormányközeli médiumok közötti csatát a Pesti Srácok már azzal elkezdte, hogy cikkében úgy fogalmazott, Szaniszló az Echo TV “főpapja”, az “összeesküvés-elméletek koronázatlan királya”, akinek távozásával tovább gyengülhet “az egyre kevésbé nézett csatorna”.


Forrás:alfahir.hu
Tovább a cikkre »