Csak azért is új választások Labanciában: idézzük fel a sunyító osztrák cselédsajtót május 24-ről és 25-ről!

Csak azért is új választások Labanciában: idézzük fel a sunyító osztrák cselédsajtót május 24-ről és 25-ről!

Österreichdanke

Tegnap délben az osztrák alkotmánybíróság elrendelte, hogy ismételjék meg az elnökválasztás május 23-án tartott második fordulóját a súlyos szabálytalanságok miatt.

A múlt hónap 23-án tartották tehát az osztrák elnökválasztás második fordulóját.

Akik helyütt követik a hétköznaponként reggel 10 körül kiposztolt nemzetközi sajtószemléket, már 24-én értesülhettek arról, hogy a bennünket rendre lenácizó, lediktatúrázó, Braunau am Inn (ott született nem a szélsőjobboldali, hanem, mint pártja  neve is mutatja,  baloldali Nemzetiszocialista Német Munkáspárt későbbi vezetője) miatt betegesen túlkompenzáló, terrorista osztrák állam hulladék adminisztrátorai szisztematikusan csaltak.

Aki a másnapi, május 24-i osztrák sajtót nézte, semmit nem olvashatott erről az alapvető fontosságú tényről, azaz a csalásról.

A Paul Lendvai-féle csótányoknak idolt jelentő osztrák sajtó „slamposságként” és „slendriánságként” igyekszik beállítani a gigacsalást. Nyomában a hazai szolgasajtóval, mely erősen késlekedve, vonakodva, és később csak ímmel-ámmal beszámolva adott hírt e „slamposságról”. Amit tegnap Gerhart Holzinger, az osztrák alkotmánybíróság elnöke így fejezett ki: „számos körzetben azonban a levélszavazatok feldolgozásánál jogsértésekre került sor.”

A jogsértés, médiaférgek, nem „slamposság” és „slendriánság”. Értitek?

Akik emlékezetükbe szeretnék idézni, illetve most elolvasni, hogy e helyütt milyen címmel indult aznap a nemzetközi sajtószemle és miről szóltak annak bevezető anyagai, azoknak álljon itt nem csak a link, hanem a szöveg is.

Látjuk? A vezető osztrák szennylap, a Die Presse gúnyosan azonnal a szokványos „összeesküvés” kifejezéssel akarta gúny tárgyává tenni, hogy itt csak a „populista” (értsd: „dögölj meg!”), „szélsőséges” Szabadság Párt baromságáról van szó.

http://lovasistvan.hu/2016/05/24/itt-az-adatolt-bizonyitek-az-osztrak-belugy-csalt-a-valasztasoknal-az-osztrak-sajto-hallgat/

 

Itt az adatolt bizonyíték: az osztrák belügy csalt a választásoknál – az osztrák sajtó hallgat

Lovas István2016. május 24. Nemzetközi sajtószemle

Aki ráklikkel az alábbira, ott láthatja a táblázatot az adatsorokkal: 146,9 %-os (!) részvételt hazudtak

 

OSZTRÁK BELÜGYMINISZTÉRIUM HIVATALOS HONLAPJA

Bizonyíték a csalásra: az osztrák belügyminisztérium közzétette a hivatalos választási eredményeket. Aki megnézi, mit jelentettek ezek az adatok a mintegy 11 ezer lakosú, festői Waidhofen an der Ybbs városkában, azt látja, hogy ott a szavazók 146,9 %-a (!) adta le szavazatát. Vagyis a lehetséges maximum (minden szavazásra jogosult szavaz is) majdnem másfélszerese. És az osztrák sajtó ezt „nem vette észre”.  Ott így győzött a zöld Van der Bellen a szavazatok 52,7 százalékával, a 47,3 %-ot kapott szabadságpárti Norbert Hofer előtt. És ha „csak” a száz százalék szavazott volna, ki győz? Nem kellene újra számolni a szavazatokat az egész országban?

 

DIE PRESSE

„Mi van  a választói kártyák összeesküvése mögött?” gúnyos címmel a vezető osztrák lap honlapjára tegnap 11 óra 32 perckor kitett cikke arról számol be, hogy az Osztrák Szabadság Párt (FPÖ) a választások megkérdőjelezésével fenyeget, miután a belügyminisztérium honlapjára „véletlenül” hibás adat került fel. (Mivel a „véletlen” hibát a Die Presse nyilván véletlenül nem nevezi meg közelebbről, nem tudni, hogy a fentebbi hamisításról van-e szó, amelyre a cikket kommentelő egyike hívja fel a figyelmet, vagy volt-e más is.) Az írás hozzáteszi, hogy az FPÖ az osztrák közszolgálati ORF-fel szemben is manipulációs vádat hangoztatott. A cikk „lead”-je (összefoglalója): „Az FPÖ a választások megtámadásával fenyegetőzik. A belügyminisztérium egy hibája tüzeli a hamisításról szóló híreszteléseket. Központi manipulációra semmiféle utalás nincs, de egy nem központi legalábbis elképzelhető”. (Ami a gúnyos címet illeti, a vezető osztrák lap elfelejtett számos egyéb cikkének ezt a címet adni: „Mi van a Putyin le akarja rohanni Európát összeesküvés mögött?)

 

 

Másnap (május 25) a szintén e helyre kitett nemzetközi sajtószemle itt olvasható:

 

Ausztria: már szabad beszélni a 146,9 %-os választási csalásról; végképp megőrült az EU gazdája (is):

Lovas István2016. május 25. Nemzetközi sajtószemle

 a német fejlesztési miniszter, Gerd Müller azt javasolja, hogy az EU költségvetésének 10 százalékát fordítsák a “menekültválságra” (Guardian)

 

KRONEN ZEITUNG

Tegnap este 10 óra előtt néhány perccel az osztrák napilap végre ki merte nyögni, hogy valami nem stimmel a belügyminisztérium számadataiban – miután idézhette a hazug adatok forrását.  „146,9 százalékos választási részvételi arány Waidhofen/Ybbsben” címmel ad hírt a vasárnapi elnökválasztás „hivatalos” belügyi adatairól,  és azt így kezdi: „Mint Robert Stein, a belügyminisztérium választási osztályának vezetője hétfőn este kijelentette…, az eredményt korrigálják”. Stein hozzátette, „Ez azonban nem jelenti az összeredmény jelentős változását”. A hibát a jövő hétig „befagyasztják”, és meghagyják az adattárban.  A cikk arra is rátér, hogy Heinz-Christian Strache FPÖ-elnök Linz esetében „lehetséges választási csalást szimatolt”, amiért túl nagy arányú volt ott a levélben leadott szavazatok aránya.

 

N-TV

Németországban is idézték Stein urat a 146,9 százalékos részvételről: a hírtévé portálján ezzel a címmel jelent meg a csalás: „Választási defekt Ausztriában: a 147 százalékos részvételi arány felmérgesíti az FPÖ-t. Az engedelmes kutyamédium már az első mondatában kitette az FPÖ elé a „jobboldali populista” jelzőt. Robert Stein szerint a hibát „sajnálatos módon” az illetékes tartományi hatóság követte el. A tévé ezután Strachét idézi, aki kijelentette, megvizsgáltatnak minden rendszertelenséget.

*             *             *

Ezután mindenki döntse el, hogy kinek hisz.

Ezután mindenki döntse el, hogy kinek hisz.


Forrás:lovasistvan.hu
Tovább a cikkre »