Besegít a Századvég Széles Gábornak a Simicska elleni harcban

A Népszabadság értesülése szerint a Századvég több munkatársai is megjelent az Echo TV-nél, hogy tanácsokat adjanak.

A lap úgy tudja, hamarosan két új műsor indul a csatornán, melyben állandó vendég lesz a kormányközeli intézet munkatársa.
 
A cél egyértelmű: a Magyar Hírlapot és az Echo TV-t tulajdonló Széles Gáborék olvasókat és nézőket próbálnak elcsábítani a kormánnyal szemben kritikus Simicska-féle médiától, vagyis a Hír TV-től, a Heti Választól és a Magyar Nemzettől.
 
Ha ez egyelőre nem is sikerült, Széles Gábor jól járt a Simicska-Orbán háborúval, sajtótermékeiben ugyanis az utóbbi időben igencsak megszaporodtak az állami hirdetések, igaz, a Magyar Hírlap és az Echo TV az elmúlt öt évben 1,5 milliárdos veszteséget termelt.


Forrás:alfahir.hu
Tovább a cikkre »